(osobní nevztahy?)

(osobní nevztahy?)

 

♪♪♪



Problém lidských vztahů je ten, že lidé nemyslí. Zásadně nemyslí na druhé. Proč by měli?

K tomu je nevychovávali. K čemu je vychovávali? Vychovávali je nějak vůbec?

Nevychovaní rodiče je vychovávali? S nevychovanými hezké vztahy nebývají.

Přesto navzdory nevýchově jsou některé děti překvapivě

jako dospělí normální. Ale je to pak v dospělosti

náročná sebevýchova.

 

 

 

 

 

 

 

Autor Lighter, 20.09.2023
Přečteno 94x
Tipy 7
Poslední tipující: Fialový metal, jort1, cappuccinogirl, Žluťák
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

...někdy myslí příliš

21.09.2023 09:34:46 | jort1

Chápu, já to prostě zobecnil, ale někdy jsou i opačné případy lidí.

21.09.2023 10:49:43 | Lighter

Tipnu, i když podle ccina... je to zas na metání míčků... :-) Zatím se spokojím jen s tím, že: je mi jasný, že tím, že zobecňuješ, ukazuješ mnohem snáz na problémy ve výchově... ccino to dělá taky, takže tímhle směrem rozhodně míček ode mne nepoletí... však debata se může rozproudit... jednostranným viděním... kde jsou ti, co výchovu pojímaj jaksi líp??? chyběj ti tu příteli... a nemusí tu bejt osobně, všichni víme, že tak úplně šíleně v tý výchově neselháváme...tak co nějaký slovíčko... OBČAS, NĚKDY, U NĚKTERÝCH :-) úplně by stačilo a ccino by mohlo jen odtipnout a hotovo dvacet. :-)

20.09.2023 12:48:44 | cappuccinogirl

Můžeš jen tipnout, ale proto to nepíši. :-) Můžeš komentovat, něco dodat, probrat, co tě zaujalo. Zkritizovat, vynadat....To mě baví, protože je to o tématu, nic osobního.

O výchově jsem toho už nakritizoval dost. :-) Ale když napíšeš o problémech (výchovy) dětí v rodinách, tak píchneš do vosího hnízda...Každý si myslí, že to zvládá a všemu rozumí. Ale většinou nezvládne se ani jako dospělý vypořádat s tím negativním, co mu "nevýchovou" taky(spolu s tím dobrým) předali rodiče...

Paradoxně na tom různé školy s výchovou jsou ještě hůř než rodiny. Na školách se od převratu už nevychovává, jenom vzdělává....A to je málo. Nová generace (pře)vzdělaných ego-nevychovnaců.

21.09.2023 11:03:14 | Lighter

Přesně tak. Rozmazlováním děti trestáme, protože jejich zařazení do života dospělých je pro ně potom krutý vystřízlivění, který né každý zvládne.

20.09.2023 12:41:41 | Žluťák

Přijde mi, že většina lidí sebe nezvládá. Pak ta společnost tak vypadá...

21.09.2023 10:50:42 | Lighter

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí