Ze života

Ze života

Anotace: Je to tak prosté, že to již někdy někdo jistě napsal a řekl. Pokud ano, omlouvám se mu tímto za plagiátorství.

V politice tě zahřeje víc panák rumu, než jiskrná myšlenka!

Se zaspalým startem se fair play vyhrát nedá!

Politika je plná odborníků, bohužel z jiného oboru.

Heslo současnosti: Kdo chce kam, pomozme mu tam, hlavně když zaplatí.

Hrabání je přirozený projev krtků a podmíněný reflex politiků!

Když hrabe na smetišti jeden kohout, slepice jsou spokojené.
Když jich hrabe víc, je z toho bordel!
Autor Dsmi, 19.01.2016
Přečteno 424x
Tipy 1
Poslední tipující: Jort
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Za co budeš kandidovat?...:-)

01.02.2016 16:54:39 | xlps

:) za strany?! Nebo raději ze strany, ze zadu, ze předu ... Promiň je spousta věcí krásnějšíš než politika. Na tu jsem málo odvážný a dost vychovaný. Myslím, že jsem bezpartajní, nebo bezpáteřní?! ;)

01.02.2016 17:05:37 | Dsmi

Tak to mne uklidnilo, trochu mi to připomnělo předvolební provolání, jen jsem nemohla identifikovat tu stranu, jsou si totiž tak podobný, ty jejich provolání. Na tu páteř bych si dala pozor, právě ti bez ní jsou tam...:-)

01.02.2016 17:08:51 | xlps

Páteř asi mám, často ji cítím když mě bolí. Naštěstí jen při volejbalu a ne při politice. Ale dám si bacha, taky už mi není náct..., ale cet.. A ta politika? Lepší byla diskuse o boží spravedlnosti i když to k tomu vlastně patří také. Máš(te) pravdu, zelená je bezbarvá, případně zmodrá, tím vznikne hnědá, oranžová se červená.... to je opravdu guláš. To je vlastně v pořádku, aspoň je čím nakrmit občana voliče. :)

01.02.2016 18:18:24 | Dsmi

Jsem pevně přesvědčena, že slušný volič je již syt, potravy mu netřeba. Ve spravedlnost doufá, někdy se ale zdá, že marně...:-)
A tím končím tento předvolební míting...

01.02.2016 18:51:25 | xlps

:)

01.02.2016 19:17:38 | Dsmi

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí