(populační chyba)

(populační chyba)

 

♪♪♪


Chytřejší lidé mají statisticky méně dětí! Nad tímto paradoxem pokroku

by se měl někdo už zamyslet. Ale scházejí na to chytří.

 

 

 

Autor Lighter, 13.06.2023
Přečteno 110x
Tipy 3
Poslední tipující: Sonador, Narragan
ikonkaKomentáře (12)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Všude na světě je již záporná porodnost a bude hůře příští generaci asi o třetinu méně lidí

13.06.2023 19:08:22 | Vycpávačka

To je asi něco trochu jiného, horší plodnost jako degenerace těch, co se mají už relativně "příliš dobře", obvykle "značně nezdravě" žijí, jedna z tzv. civilizačních nemocí. Typické pro Evropu atd. Navíc světově populačně to stonásobně stále nahradí Afrika, Asie a další....viz následný problém migrace "za lepším".

14.06.2023 12:36:54 | Lighter

Ne, není tomu tak, jde o rozhodnutí děti nemít, hlavně v těch zemích, kde se šíří neoglobalistická propaganda. Ale toto je opřené o statistiky za dvě generace, kde problémy s plodností nejsou brány v potaz, ale o čisté rozhodnutí v celém světě. Afrika neafrika, Asie neasie. Propad nás brzo čeká, protože dlouhou dobu se rodí čím dál méně dětí. A až jedna generace zemře, tak nebude další v takovém množství. Přelidnění nás rozhodně nečeká, jen masáž médií.

14.06.2023 12:59:15 | Vycpávačka

Právě se dosáhlo globálně 8 miliard lidí na planetě a růst je už přes sto let exponenciální. Kde je nějaký propad? Toho snu bych se rád dožil...:-)

Nemít děti je příležitost zaplnit konkurenčně prostor pro ty, kdo plodí dětí až moc...Nebudu jmenovat žádný příklad, protože dnes je to rasismus, jenom někoho jmenovat, jaké je rasy. ( I tohle slovo je prý hanlivé. A barva už dávno.)

Masáž médií je stále ve smyslu "málo dělníků v produktivním věku", ale to nemá se společností nic společného, tam jde o "růst ekonomický", kdy globální firmy chtějí stále expandovat a zvyšovat výrobu a maximalizovat zisky, ale už se v Evropě nenachází dostatek levné pracovní síly. Proto je migrace tak "pseudo-humanisticky" potají spíše podporovaná, než regulovaná. Evropa se stává potají amerikanizovanou...

15.06.2023 11:01:20 | Lighter

Uvidíme, Lightere, uvidíme, jak dělání dětí je závislé na tom, jak dokáží rodiče sebe i děti finančně zabezpečit. Když není za co jíst a co jíst, nemůžou mít lidé děti a zaměřují se na práci. Tak to je. Mladých je málo a až staří zemřou, bude to brzy exponenciálně klesat. Je to velký kolotoč i s tou neplodností dohromady. Žádná desetimiliarda nás asi nečeká

15.06.2023 11:23:59 | Vycpávačka

Chceš prognózu pro Evropu? Pro zatím "blahobytnou bohatou Evropu, kde mají všichni všechno, ráj na zemi" jak věří většina ekonomických migrantů? Nevěřím žádným konspiračním teoriím, ale globalizace postupuje tak rychle, jak byznys potřebuje...

Tradiční věci a hodnoty jako společnost, stát, národ, rodina, atd. jsou prostě nepodporovány, vadili by ekonomické globalizaci. Prosazuje se "moderně" vše naopak. Proto se životním stylem lidí stala jen individuální pracovní kariéra na úkor ostatního osobního společenského či rodinného života...Na otázku "Kdo jseš?" odpovídají bezmyšlenkovitě "manažer", ředitel", "doktor", "popelář" jakoby zapomněli, že by měli být zaprvé člověk...a ne role či funkce.

15.06.2023 11:46:49 | Lighter

Za mě příšerné, ale na to není asi co napsat. Prostě se řítíme volným pádem z věže do propasti. A dole čeká pěkně ostré kopí

15.06.2023 11:53:53 | Vycpávačka

Naopak, vše je v naprostém pořádku. "Žijeme v nejlepším z možných světů", jak říkají ti, co optimisticky věří ve věčný růst a věčný pokrok. :-))

15.06.2023 12:03:27 | Lighter

...a není to spíš kopulační chyba..?..;-)

13.06.2023 15:25:48 | Marten

:-D Trefil jsi to lépe než já do černého...:-D

14.06.2023 12:26:29 | Lighter

Chytří jsou až příliš soběstační jedinci. Mít však děti znamená být nejdřív uměle sexy, ožralý, s někým se bez lásky vyspat... no, ještě zadluženost je sexy :D pak neustále partnerku ponižovat, aby si přišla méněcená a snažila se to pak u chlapa žehlit souloží... (nadsázka)

13.06.2023 10:42:28 | Narragan

Dík, blbých příkladů ze života znám dost. :-) Já tím vlastně chtěl jen v nadsázce říct, že přelidněnost nemusí znamenat pokrok společnosti, protože plodí dav blbců.

13.06.2023 14:59:48 | Lighter

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí