Anotace: Písnička bude, zatím jen nástřel první sloky:-)
1
Poslouchejte milé děti, jak to tenkrát bylo,
na nástroje hrálo se a vlastním hlasem pělo,
lidi sami písně psali, byl to divnej svět,
já jsem ale stará škola, vrátil bych ho hned.
2
Představte si milé děti, ty nástroje tady,
fantastickým zvukem zněly, měly ovšem vady,
ten kdo je chtěl obsluhovat… říkalo se: hrát,
musel na ně učit se a roky trénovat.
Bridge:
Já nedivím se milé děti, že na mě tak vejráte,
chodíte do čtvrté třídy… maximálně do páté…
vyjmenovat nezvládnete ani noty dvě
přesto jeden každý z vás už píše písně své.
3
Nečumte a poslouchejte, co vám teďka řeknu,
ještě než mi daj padáka, nebo jim s tím seknu,
nahraju na každý nástroj, je jich tu snad sto,
píseň, AI že je v hudbě vyjebaný zlo!
4
To je konec přednášky, než někoho zas majznu,
sbalte si svý mobily a táhněte do hajzlu,
vyřiďte tý AI svini, mý prostředníky,
ať vám klidně zkomponuje úkol z matiky!
Pěkné, jen jim to všechno osvětli. Co je kytara, klavír, flétna... Bohužel sama nejsem povolána ke kázání o hudebních nástrojích, neovládám je, ale snad bych se pod tvoje slova mohla alespoň podepsat, třeba jen třemi křížky.
23.11.2025 21:39:39 | karolinakarol
já myslím, že hudebník,
a to i ten v muzeu, má být otevřený pro další nové styly a to i AI,
protože hudba je lék,
je jak vlna s notami a my jsme také takové děti a noty na vlnách,
které si třeba rády hrají,
tak je potřeba být i přející a podávat tóny jak pomocnou ruku melodiím,
které se ve vesmíru objeví*
23.11.2025 20:07:59 | J's ..