Festival indoktrinace

Festival indoktrinace

Anotace: Sen, jenž se zdál majiteli mozku poté, co se jej kolega snažil přesvědčit, že mimozemšťané existují :)

 

          Místo velkého jednání. Slet. K vládám všech zemí přistálo nové nařízení. Každý, nechť vezme svou louč, postaví se na můstek a vysloví zaklínadlo:
        ,,Vracím se do doby svého zrození před třinácti a půl tisíci lety, do místa velkého setkání ve tři odpoledne."
Tohle stačilo. Lidem bylo slíbeno, že se takto vyléčí ze všech potíží.
         Kamarád Ondra tam chtěl rychle a nebál se. Jak že to bylo? Třináct a půl čeho že? Kde je to nějak napsané, nějaký manuál k zaklínadlu? Jaksi pokoutně to zjistil, vzal louč a byl pryč. Neletěl, nezmizel, prostě byl pryč.
         My jsme tam s chlapama stáli a spekulovali.
Jak že to máme přesně říct? Kam se máme postavit? Kdybychom to řekli špatně, kde bychom se objevili? Kde je nějaký manuál, hergot? Kde je jistota, že se vrátíme plně zdrávi?
Někdo věděl, někdo nevěděl, někdo už byl pryč, nekdo už zpět.
         Říkám tomu sněmu: ,,Víte co? Jdu pryč.Toto bude stejná pi*ovina jako kovid."
         Sněm zůstal zaražený. Toto přece nemůžu dělat, neboť do valhaly musí každý, pak zpět úplně obnovený. Když to neudělám, umřu nebo co.
         Šel jsem domů a zanedlouho se vrátili i mí přátelé a přítelkyně Lucka mi povídá: ,,Jirko, kdes byl? Vždyť mi nic nevíme o tvém věku."
         Povídám: ,,Nikam jsem nešel, ale vy jste se už vrátili. Teď jste úplně obnovení. Cítíte se dobře? Já to řeknu rovnou. Proběhla u vás indoktrinace."
         Teď jí z toho spadla rychlovarka na zem, zatímco žehlila.
         Na to glosuji kamarádovi:
         ,,Vidíš to? I andělům padají rychlovarky."
         

         Právě proběhl festival uvědomění, který tě měl změnit. A někoho opravdu změnil - k nepoznání.

 

Autor Narragan, 14.02.2024
Přečteno 62x
Tipy 4
Poslední tipující: paradoxy, Penemue, mkinka, Žluťák
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Festival uvědomění :D

14.02.2024 11:46:58 | paradoxy

Tam si můžeš klidně zajít :)

14.02.2024 15:08:47 | Narragan

Ježkovy voči, leda že bys šel se mnou :)

14.02.2024 15:11:14 | paradoxy

Paráda :D

14.02.2024 17:25:51 | Narragan

Majitel mozku má sny ve stylu Douglase Adamse, to by mi taky nevadilo:-)

14.02.2024 04:45:27 | Žluťák

:D tak toho neznám, ale podívám se po něm.

14.02.2024 04:58:47 | Narragan

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí