Slepota

Slepota

Anotace: Nevidomost a nevědomost

 

Jsi mimo, neboť jsi mi neodpověděla tak, jak si představuju. Víš, jak máš správně odpovědět? Tak, abych poznal, že nejsi proti mě. Očekávám, že si spojuješ skutečnosti jako já. Hledám souvislosti a požaduji, abys to chápala stejně. Abys byla jako já. Já už mám důkazy, provedl jsem experimenty a vše vyzkoušel na sobě. Proč mě svou vírou terorizuješ? Je to snad tvá víra nebo tě přesvědčilo, že tomu věří všichni? Dokola to meleš. Žiješ v tom. A neuvědomuješ si důsledky. Je mi to líto. Bojím se, že budeš šťastná v tom bludu a já se budu lopotit v pravdě. Chci ti to umět vysvětlit, ale nejsem toho schopen. Nevadí ti to. Neslyšíš. Nerozumíš. Nejsem schopen se s tím vyrovnat. Bojím se, že mi to vezmou. Zase. To ti nevysvětlím. Tobě to vzali, ale čekalas poslušně, až to skončí. Nekončí to. Věříš tomu. Myslíš, že to skončilo, ale trvá to dál. Žili jsme v tom oba, ale já byl podezřívavý. Chtěl jsem to pochopit. A pochopil. Ty nejsi podezřívavá a proto tě přechytračili. Jakou mám výhodu? Žádnou. Před nikým se nemůžu pochlubit. Nepočítají s tím, že je to jinak. Mají své zájmy. Jsou jako ty. Většina, co se neptá. Moc souvislostí. Dávají smysl. Jen tobě ne. Musíš počkat, až se změní režim. Nikdo to nebude vyšetřovat. Neví co. Jsou to jen ochranáři jejich lží. Držel jsem hubu a krok. Pak jsem se zeptal a začaly mě bolet nohy. Co bylo špatně? Vždyť to bylo tak viditelné. Přesto jsem viděl něco jiného, než oni. I následky. Smrt, trápení, nemoci. Tak prosté a neviditelné, neboť je to dovolené. Uvědomění nedůležité. A budou to bránit. Zaslouží si to. Myslí si, že je nikdo nepřeveze. Takhle jsou odsouzeni. Slepí. Dělají jen svou práci. Vojáci lži. Armáda slepých a tupých hlav. A já jsem nechutně zdravý a bez problémů. Prosím tě. Udělej něco. Řekni jim to. Mě nevidí.

 

 

Autor Narragan, 23.08.2023
Přečteno 190x
Tipy 3
Poslední tipující: mkinka, cappuccinogirl, Sonador
ikonkaKomentáře (9)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Nevidí tě? Asi jen znáš svou pravdu, ale mlčíš a myslíš si své, ne? Protože kdybys šel hlavou proti zdi, bude na tebe zatraceně dobře vidět!!!

23.08.2023 09:37:18 | cappuccinogirl

Co když je to pravda aplikovatelná na všechny lidi? A lidi to nechtějí. Musím respektovat jejich volbu. Jen nemůžu očekávat, že budou respektovat tu moji.

24.08.2023 09:16:02 | Narragan

už ta první věta... je to těžký, strach se dokáže převlíct za kdovíco...

23.08.2023 08:22:11 | Sonador

Ledasco se umí převlíct za falešnou příčinu strachu.

24.08.2023 09:18:49 | Narragan

Nevím proč, ale tenhle experiment mi připomíná Constantina :D

23.08.2023 07:16:57 | paradoxy

Mohl bych to tak dělat opakovaně. Jen tak. Třeba si někdo bude myslet, že jsem jeho alterego.

,,Já jsem Constantine."

Ale ne, to by byla blbá hra :D

24.08.2023 09:22:44 | Narragan

Já si s ním užila už dost her, takže nechci :D

24.08.2023 09:24:44 | paradoxy

A vidíš. O tom ten můj článek je. (Nevim, co je s Constantinem) Můžu mít pravdu na 100%. Mít důkazy a soud rozhodne v můj neprospěch. Vyrovnat se s tím bývá problém. Co je víc, než můj názor? Nechat člověka dýchat. Zda se udusí je už jeho problém. Hlava ho nepustí. Dogmata nás svazují. Lži nás svazují. Chaoz je norma a my v něm se snažíme vytvářet řád. Každý podle svého a pak se hádáme. Uniformita slušnosti je pro naprogramované roboty. Někdy je to právě to, co nás brzdí.

24.08.2023 09:45:54 | Narragan

Takové věci se soudy mám za sebou, 100 % pravdu na světě nenajdeš, jsou jenom různý pohledy. Jak se s tím vyrovnat? Snad jen vnitřním klidem, když se nedá nic udělat, nic neuděláš. Vím jaké to je, když někdo u soudu očividně lže a vymýšlí si. Mě takové věci občas zamrzí. Řád neexistuje, máš pravdu. Snad se jen řídit nějakým svým vnitřním kompasem a svědomím.

24.08.2023 10:49:37 | paradoxy

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí