Být děvka je trend

Být děvka je trend

Anotace: Zoufalý popis současných žen.

Být děvka je trend

 

Byl jednou jeden debil, a ten debil jsem byl já. Romantický vždy a navždy. Hledající pochopení žen a u žen. Hnán touhou za poznáním lásky, ztracený ve vlastní slepotě.

 

Byla jednou jedna kurva. Fascinující, inteligentní, vtipná, tvořící nové názory na svět a filozofie a šířící je kolem sebe s úžasným charizmem.

Byla by dokonalá (samozřejmě v mých očích). Kdyby ovšem netrpěla na trend kurevství a závislosti na nezávislosti. Nebyla k mání pro vztah, pro city a věrnost. Byla jen pro sebe samou a svoje potěšení.   Sex, to byla droga a zároveň statek. Statek k mání a koupi. Stačilo hnout rukou a ukázat prstem, dovolit věrnému pěšákovi smočit svou naděj ve vlhké realitě. Použít a zahodit.

 

Víkend plný humoru a narážek strávený v její společnosti. Nebe na zemi, pouť za osvícením.  Alkohol a zase smích, narážky a doteky.

Zbožňoval jsem ji dřív, než jsem si začal žádat její tělo. Znal jsem ji pouze ze zpráv. Tolik stejných názorů a postojů.  Byla dokonalá, vše co může smrtelník očekávat od pouti začínající v lůně Matky a končící v objetí Smrti.

 

Potom co mě obeznámila, se svým postojem k dokonalému štěstí jsem ztratil své dokonalé iluze. Ale síla iluzí je jejich nekonečně mocná regenerace, schopnost zahojit raněné a oživit své mrtvé bratry.

 

A tak jsem se rozhodl žít z její přítomnosti a doufat, že v ní probudím zájem o vztah a dokážu jí  přesvědčit ,  že to stojí za pokus.

Třeba by se to i povedlo, třeba se to i dařilo. Nebýt opilého stavu, kdy jsem nedokázal potlačit zoufalství, z jejího postoje k mužům. Mluvil jsem bohužel až příliš jasně. Tak jasně,  že jednoduchá slova křičela jen prostý význam. Ten skutečný (že jsem  s  ní  i bez ní ztracný), zůstal skrytý. 

 

Zasraný trend

Autor D.R.G., 13.03.2012
Přečteno 1266x
Tipy 2
Poslední tipující: ewon, Veverushka
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Hm. Dovedl jsi mě k jednomu důležitému zjištění na základě toho co jsi napsal. Asi jsem muž...o:)

03.11.2012 17:21:10 | Písnička...

chtěl jsem napsat, že to není moc experiment. Ale pak jsem si všim:
experiment>> láska
A došlo mi, že to je v pořádku. :-)

15.03.2012 15:30:43 | ewon

To byl záměr. A spokojenost?

15.03.2012 20:42:41 | D.R.G.

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí