I tady na MiLasu...

I tady na MiLasu...

Anotace: ;)

      Tak jsem konečně tady! Jo! Cítím v kostech, že mi bude fajn. Ale kde to tedy jsem? To bych také rád věděl. A navíc by mě docela dost zajímalo, CO jsem! Akorát je tma, anebo nic nevidím, protože nemám čím… Zato však CÍTÍM! Jenže, není bohužel co cítit – možná bohudík… Kdyby tak už bylo světlo... „SVĚTLO!“ ozvalo se z reproduktoru. Jako by mi někdo četl myšlenky, proběhlo mi hlavou. Chvíli jsem neviděl nic, ale pak si kukadla přivykla. První slovo v mé mysli bylo krásné – VIDÍM!!! Zato druhé až hrůzné – ČLOVĚKA!!! Nepřítel číslo Jedna!!! Začala u mne stoupat nervozita a přidal se i úlek… Schoulil jsem se do klubíčka – Ať mne není vidět! Ale vůbec to nefungovalo, neboť jsem byl stále na očích! Akorát já jsem nic neviděl, což mi však ani trošku nepomohlo! Tak nastal proces zvaný – Odklubíčkování…
      Z reproduktoru se ozvalo: „Hele, už si zvyká… Akorát vůbec netuším, co to je…“ „Ano, je to zvláštní entita,“ odpověděl druhý člověk pozorujíc mne skrze tlusté sklo... Entita - podivil jsem se. Jak tedy vlastně vypadám??? Na stěně bylo veliké zrcadlo, kterého jsem si všiml až nyní… Podíval jsem se – pořádně! A ano, je tomu skutečně tak! Vypadám jako
/// A nyní REKLAMA!!! ///
     „Reklama nééé… To ji dávají do filmů i tady na MiLasu??!“ nešťastně i rozzlobeně zareagoval Stefan. „Lásko má nejmilovanější,“ začala něžně Katuška: „Už tomu tak bude… Ale mám skvělý nápad, čím vyplnit tento reklamní blok,“ a s lišáckým úsměvem smyslně pohladila své „nářadí“ … Stefánek celý rozradostněl a se slovy: „Už miluji reklamy!“ se vrhl dychtivě na „promazání, vyleštění a opečovávaní“ CELÉ Katušky!  

A pokud nezemřeli, tak v tom pokračují dodnes – i mimo reklamu ;)
Autor Ondra, 26.02.2023
Přečteno 172x
Tipy 8
Poslední tipující: Stanislav32, mkinka, Alala, Frr, Fialový metal
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Zdá se, že na MiLasu se pořád něco děje ;-)
Moc jsem se pobavila!

27.02.2023 11:16:23 | Alala

Ano, pořád mne něčím novým překvapuje, milá Alalo :)

Děkuji velice a přeji krásný den :)

27.02.2023 11:18:29 | Ondra

Hezký den, jako sen, kéž by byl tak vyveden
Na MiLasu je stále, a tak dále a tak dále, dále...
Měj se!

27.02.2023 11:35:42 | Alala

:D
Rozhodně hezký den :)
Díky - budu a Ty se také měj hezky, Alalo :)

27.02.2023 13:24:13 | Ondra

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí