Borůvková Kapsička

Borůvková Kapsička

Anotace: ... i takové poblázněné myšlenky se občas objeví - život je pestrý ;) Mějte se všichni naprosto úžasně a doufám, že tento experiment zkousnete ;)

      Les... Mýtina... Veverka... Borůvky... Drobotina... Rodiče... "Děťátka, až dopapáte, tak prázdné přesnídávkové kapsičky hoďte tady do tašky!" "Jasně, maminko," odpověděla dcerka, ale její bratr měl jiné myšlenky, neboť uviděl nádherného motýla. Nevědomky tak kapsičku upustil do trávy a rozeběhl se za tou poletující krásou... Když tu se ozval maminčin hlas: "Drobotino, jdeme domů!" Dcerka se spořádaně k matce přidala, ale synáček, noooo, ten měl hlavu v oblacích. Motýl totiž změnil letovou hladinu a nakonec usedl vysoko na kmen statného stromu. "Tak už pojď," zavelel známý hlas a syn konečně, ale nerad, poslechl...

     Les... Mýtina... Veverka... Borůvky... Motýlek... Kapsička..., která smutně koukala kolem sebe - prázdná, zapomenutá, nešťastná... Už ani víčko nemá... Nikdo ji nechce, nikdo ji nemá rád... Začala smutně vyfukovat vzduch - znělo to skoro, jako sténání starého měchu u kovářovic výhně... Veverka uslyšela to naříkání a ihned se rozeběhla směrem ke kapsičce. "Copak se ti stalo?" pravila divajíc se na tu hromádku neštěstí, která ji okamžitě pověděla o svém trápení. "Kdybych tak byla plná, to by bylo skvělé," dodala nakonec... Veverka se zamyslela aaaa nepřišla na nic... Ale naštěstí byla poblíž borůvka! Vše slyšela a hned věděla, co má dělat. Zavolala na své kolegyně, které okamžitě pochopily její záměr. Začaly se spořádaně shlukovat u vstupního otvoru osiřelé kapsičky. Ta se radostí tak prudce nafoukla, že díky tomu do sebe okamžitě nasála všechny borůvky z blízkého i dalekého okolí... Je PLNÁ! Smutek je ten i tam...

    Les... Mýtina... Veverka... Borůvky... Motýlek... Naplňená-šťastná kapsička = radost ze života :) Co lepšího si můžeme přát ;)

Autor Ondra, 18.02.2023
Přečteno 162x
Tipy 8
Poslední tipující: Misha, Alala, Frr, annanymsová, mkinka
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Super!
Ihned v prvním řádku :-), jsem se ocitla na mýtince, kde jsem se pobavila i odpočinula...obklopená přírodou.
Moc se mi to líbí, asi zajdu za veverkou - zdravím :-)

19.02.2023 03:19:32 | Alala

Děkuji velice, milá Alalo :) Veverka ;)
Také zdravím a přeji krásný den :)

19.02.2023 10:29:06 | Ondra

Vtipné. A navíc to před sebou úplně vidím - zelený les, světlý mech, borůvčí a kapsička. K tomu cvrkot ptáků v korunách jehličnatých borovic, a vůně jejich pryskyřic :) Jedeme myslím na stejné vlně vizuálního psaní :)

18.02.2023 16:57:15 | annanymsová

Děkuji Ti nesmírně, milá Aničko :) Pryskyřice nádherně voní :)
Ano, je tomu zdá se tak :)
Měj se kouzelně :)

18.02.2023 17:28:32 | Ondra

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí