Vědecké polopravdy ve službách podnikatelského záměru

Vědecké polopravdy ve službách podnikatelského záměru

Anotace: Pozor. Jedovatý článek o mém oblíbeném tématu. Kdo se klaní virům, nechť zanechá svůj podpis. Rovnou ho zklamu, nehádám se :D

 

Evoluce omylu. I omyl má svůj vývoj. Metody zkoumání vědecké i nevědecké. Vědecká metoda pracuje s tím, že pokud se něco neprokáže, zkouší to jiní vědci, aby se vyloučil omyl. Viry nikdy neexistovali, avšak vědci našli způsob, jak vyrobit něco, co jako viry pojmenovali. Pracovali na zakázku. Pracovali tak, aby ty viry získali. Nikde ale žádný virus neexistoval, takže co s tím? Prováděli pokusy s tkáněma a přilévali různé chemikálie. V laboratorních podmínkách Vzali nemocnou opici, která v sobě nemohla mít žádný virus, ale vědci vzali její tkáň a míchali s chemií, dokud se neobjevily částice, které pojmenovali jako viry, něco, co v organismu bylo navíc a podle jejich logiky muselo způsobit tu nemoc. Avšak to, na co přišli nemělo už nic společného s živou opicí. Když totiž opici otravujete, pícháte jí do mozku chemii, ona onemocní. Je otrávena. A pak budete hledat příčinu za pomoci další chemie, už jen ze vzorků těla, a naleznete viry.

Nejsou to viry.

Každá buňka má schopnost zbavovat se toxinů. Sama ze sebe je vytláčí ven. Poničená RNA je rozpoznána jako nepraktická. Cestou ven z buňky bere s sebou i buněčný obal. Takže dostaneme malinkou částici složenou z bílkovinného obalu s jakousi cizorodou RNA uvnitř. Co udělá vědec? Vezme tu částici, purifikuje, tzn. vyčistí od okolního balastu a ode vší chemie a tím ji izoluje. Pak ji vpraví na sliznici dýchacích cest opice, protože chce zjistit, zda jí to způsobí nemoc. A nic.

Chtěl prokázat infekčnost něčeho, co chtěl nazvat virem. Neprokázal. Jiní vědci to zkoušeli a taky neprokázali. Izolování je velmi složitý proces a výsledek nikdy není stoprocentní.

Ale co se dělo, když oné vzorky nebyly dobře pročištěny od chemie, formaldehydu a antibiotik? Vědci to vzali do stříkačky a zkusili, co to s opicí udělá po injektáži do ramínka. Jed v těle je ihned rozpoznán jako JED. Nemá v těle co dělat. Hned se ho tělo snaží zbavit.

DETOXIKACE. Aby mohla proběhnout, musí se rozpustit cytoplazma za zvýšené teploty a odplout ven. Při horečce nastává dehydratace. Nové dodání tekutin per orálně či v kapačce je nutnost. Když se nemůže jed zředit, špatně odchází.

Pak nastanou pokusné opici krušné dny. Mnoho poškozené tkáně se musí opravit. A to trvá. Buňky jsou popraskané a zdechlé. Opice potřebuje živiny, vitamíny, slunce i spánek.

Vědec je ale alchymista. On zjistí, že opici je zle a potřebuje zabít bakterie, které začly pracovat a rozkládat mrtvé buňky. Jejich spóry jsou běžné v krevním řečišti jako součást imunity. Bakterie recyklují odpad. Alchymista ale vezme antibiotika a pozabíjí bakterie. Když je moc antibiotik, způsobí to překyselenou krev. Bakterie už nejsou schopny v tak kyselém prostředí pracovat a zdánlivě zmizí.

Bakterie ovšem nezmizely. Jsou pleomorfní. Přetavily se do podoby kvasinek. Kvasinka je forma pro extrémní podmínky. Antibiotika už nefungují, nemoc ale dále trvá, ba se zhoršuje.

Co je další úrovní za cestou k dokonalé nemoci? Vazivová tkáň různě po organismu vzniklá jako odpověď na překyselené otrávené prostředí. Už ani kvasinky nepracují, aby mohl bordel prokvasit a změnit se na dílky, co už mohou opustit organismus. Tkáň se brání jak může a vytvoří na poničených místech vazivo. Regenerace normální tkáně nemohla za kyselých podmínek proběhnout. Tomu vazivu se říká rakovina. A přijde vědec a zkouší další chemikálie, aby nádory rozbil.

Je to velice zvláštní koloběh. Jedna nemoc generuje druhou. Jedna chemikálie generuje vývoj druhé. Nemoci jsou výborný podnikatelský záměr. Vědci jsou placeni za výsledky. Výsledek vždy musí odpovídat podnikatelskému záměru farmaceutiky.

Vědec, který neprokáže imunitní reakci organismu, přijde o práci. Imunitních reakcí se dosahuje chemií. Vědci se snažili dostat látku, která by nezpůsobila imunitní reakci. Objevili ji. Polyethylenglykol neboli PEG. Umělá hmota v mRNA vakcínách. Imunita nijak nereagovala. Umělá hmota nijak nereagovala s vnitřním prostředím organismu. Jak ale vyvolat imunitní reakci? Musíme přidat hliník a jiné sračky. Vědci se totiž snažili vytvořit vakcínu bez toho, aby museli rozemílat šimpanzí ledviny nebo kuřecí embrya. Aby byla výroba vakcín humánní a košér.

Vakcíny jsou všechny jedovaté. Kdyby nebyly a nezpůsobovaly tak imunitní reakci, detox, nemusely by vůbec existovat. Kdo však zkusil život bez vakcín s minimem chemie, zjistil, že většina z toho je jen krvavý byznys.

 

Autor Narragan, 29.01.2024
Přečteno 148x
Tipy 2
Poslední tipující: Sonador
ikonkaKomentáře (37)
ikonkaKomentujících (8)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

... no, dýchl na mě středověk; a to ještě v té nejhorší podobě... jen smysl těchto takynázorů mi nějak uniká; snad je to tím, že nejsem právě nejostřejší tužka v penále... JT

29.01.2024 20:51:44 | mravenec

Bylo to těžké období

29.01.2024 20:53:51 | Narragan

Ještě mě k té dětské obrně napadla otázka. Když za to může podle tebe DDT, proč nebyla populace ohrožena jako celek, ale především děti do cca pěti let?

29.01.2024 17:58:15 | paradoxy

Bych si býval byl myslel, že se dětská obrna vyskytovala už 'od Adama' a ono DDT. Člověk se holt furt učí.

Varianta b), že se jedná o nějakou variantu Cimrmanova virologického vtipu.

Budu ale věřit spíš na ty viry.

29.01.2024 18:47:42 | twisted.wicker

Rozhodně máš nějaké vzdělání, dává to smysl. :-) Ale já se tomu mohu smát, nejsem očkovaný, ani na covid. Nerad na sobě nechávám dělat pokusy. Ale viry existují. Jen mimo hostitelský organismus velmi krátce. O tom, které jsou přirozené nebo upravené se může diskutovat...

29.01.2024 16:16:56 | Lighter

všichni jsme očkovaní, nikdo se nás neptal...

29.01.2024 17:42:43 | Sonador

Já opravdu nejsem očkovaný, protože jsem covid prodělal, silnou deltu neboli měsíc slušný zápal plic. Protilátky ale nechtěli uznat. Očkování jsem z principu nechtěl. Takže jsem si užil nekonečné nesmyslné testy za trest. Jako spousta dalších...

30.01.2024 12:09:34 | Lighter

no to já taky ne! myslela jsem všechna ta očkování předtím;) já dokonce teď řeším tetanovku, protože testy na protilátky ti udělají, až po přeočkování, to je logické že?:D tak si je udělám sama...

30.01.2024 12:16:06 | Sonador

Jasně, že jinak jsem očkovaný, ale covid je nevyzkoušená pseudovakcína. Nechával jsem se očkovat na chřipku než jsem pochopil, že ti, co vakcínu dělají "předvídají budoucnost", neboli vyberou pravděpodobné kmeny, které by měly příští rok být. Nebo jsou jiné...Tetanovku ani nevím, jestli nemám už náhodou propadlou. :-)

30.01.2024 12:24:16 | Lighter

já nejsem úplný fanda očkování už dlouho před kovidem... jen ten tetanus, tam to mám 50 na 50, když se hrabeš v hlíně, rekonstruuješ - a myslím si, že když člověk něčemu úplně nevěří, nebo pochybuje, tak si koleduje:)

30.01.2024 12:26:41 | Sonador

Díky za názor, Lightere. Je velmi podnětný. Rád jsem tě pobavil :D

29.01.2024 17:05:19 | Narragan

Jistý vědec objevil, že v lidských buňkách se běžně vykytují hrotové bílkoviny a nazval je endozomy a exozomy. Endozomy generuje intoxikovaná či odumírající buňka uvnitř sama sebe a následně je vyloučí ven přes membránu jako exozomy. Tím dává signál imunitnímu systému, že je třeba ji vyloučit z těla ven. Namísto ní vyroste buňka nová. Tkáně v těle se tak běžně regenerují. Ten vědec za tento objev dostal dokonce Nobelovu cenu. Vše napovídá tomu, že „vědci“ v nemocném organismu nalézají tyto exozomy a nazývají je viry. Tzv. „virus“ je tedy neživý kus bílkoviny, jehož smyslem je aktivizovat imunitní systém. Jako takový nemá žádnou tendenci se replikovat, natož pak se množit a ničit živé tkáně. Exozomy bodavého hmyzu (klíšťat), pokud se dostanou do krve, vnímá imunitní systém jako cizorodé proteiny a jeho reakce vede často k onemocnění. Podobný účinek má i vakcína. Jinými slovy, současní virologové, infektologové, imunologové, vakcinologové a podobní šarlatáni jednoduše plácají naučené nesmysly. Věřím, že viry skutečně neexistují a smrtící virus přenášený jako kapénková nákaza je vědecký blábol.

29.01.2024 14:56:53 | Zoroaster

Ano, tak nějak to znám i já :)

29.01.2024 17:10:52 | Narragan

já se přiznám, že jsem k oné zajímavé teorii o neexistenci virů dost rezervovaná... když se na to ptali Turánka, řekl něco, co dává hluboký smysl - že totiž viry jsou tu odnepaměti a slouží k přenosu DNA, informace, změně, vývoji... před nějakým rokem jsem se rozhodla podívat blíž na to, co víme o DNA, a celkem mě nepřekvapilo, že je to jako se vším, vidíme špičku ledovce něčeho mnohem většího, složitějšího, vůbec tomu vlastně nerozumíme, ale stavíme na tom závěry, světonázor, a co je nejhorší, zasahujeme, aniž bychom dokázali vidět důsledky... a tak je to podle mě i s očkováním, jakýmkoli (já jej úplně nezatracuju) jestli si to dobře pamatuju, tak prodělané spalničky? tuším že ty, vedou k tomu, že má člověk větší odolnost proti některým typům rakoviny, vakcína naopak, u některých lidí vytvoří jakési ložisko (nebo, co) a to může rakovinu naopak později způsobit... říkám, co si maně pamatuju, kdo chce, dokáže si všechno dohledat sám...
pro mě je podstatné to, že mám pocit velkého sejití z cesty a špatným směrem, skoro ve všem... prostě moc se pleteme do věcí, kterým skutečně nerozumíme a způsobujeme jen větší a větší problémy...

29.01.2024 13:40:08 | Sonador

Spalničky jsou forma čištění. Po vyčistění je už zas člověk odolnější. Jo, špička ledovce, na kterou lze se nabodnout :)

29.01.2024 17:20:16 | Narragan

já jsem velmi opatrná tvrdit něco o věcech, u kterých jsem odkázaná jen na to, co mi o tom řekně někdo jiný, a není v mých silách a možnostech je sama prozkoumat... mám nějaké názory, ale naučila jsem se na nich nelpět, když mi nějaký dává dostatečný smysl na základě zkušeností a toho, co já sama vím, aplikuju ho ve svém životě - a občas zjistím, že jej musím opustit, protože nebyl správný... za svůj život a zdraví si nesu zodpovědnost sama, ale tvrdit něco druhým lidem, tam jsem velmi, velmi opatrná... obzvlášť, když to nemůžu podložit skutečnými důkazy...
jediné, co je možné, je podělit se o své vlastní zkušenosti, ať si s tím každý naloží podle svého...

29.01.2024 17:48:47 | Sonador

Však na druhých vzdycky je, aby nevěřili všemu předloženému. Do niceho tě nenutím. Je to jen článek, soustava slov. Nic zásadního, co by mělo lidi rozdělovat. Ale někdy rozděluje. Záleží, o co se zajímáš a jak moc. A i neodborník si může klást otázky a hledat odpovědi. A když to cítí jinak, nebudu jeho názor považovat za víc, než je důležitost mezilidského vztahu. Horší je to s těmi, co za svůj názor hned střílí :)

29.01.2024 19:40:25 | Narragan

myslím, žes mě nepochopil... nejsme v rozporu, jen říkám, že si člověk má klást otázky i když se mu něco zamlouvá - vlastně především hlavně tam;) obzvlášť pokud to celé stojí jen na tom, čemu se rozhodne věřit...

29.01.2024 19:58:56 | Sonador

Dobře, zkusím tě pochopit lépe :) Člověk má dilema, čemu věřit. Něco se mu líbí a stojí si za tím. Mě se vysvětlení chodu světa řízeného viry vždycky líbila. Dávalo to logiku. Akorát ta logika nefungovala, když se ji vědci snažili naroubovat na své objevy. Experimenty pak probíhaly podle toho, čemu ten či onen VĚŘIL.
Tak co, pochopil jsem tě aspoň trochu? :)

29.01.2024 20:21:55 | Narragan

Na tohle si radši žádný názor nedělám, ale jsem hodně zvědavá na to, jakým způsobem ses ty dostal k těmto výsledkům. Máš nějaký odkaz nebo jsi snad studovaný mikrobiolog?

29.01.2024 11:03:54 | paradoxy

Mikrobiolog naštěstí nejsem. Ale v rámci zootechniky a praxe jsem se k mnohým pracem a veterinářům dostal. Ti někdy neumí držet jazyk za zuby, zvláště když už jsou v důchodu a nemusí mnohé věci dělat. Jestli chceš odkaz, můžeš začít s knížkou: HIV, lež, které uvěřil celý svět.

29.01.2024 12:46:59 | Narragan

No spíš by mě zajímalo, co ti řekli ti dotyční veterináři než nějaká knížka. A důležité pro mě je, pokud má někdo HIV (nebo nějaký jiný vir), jestli mu lékaři dokážou pomoct...

Taková obrna byla pěkná mrcha a jsem ráda, že moje děti ji nemusí dostat...

29.01.2024 13:10:16 | paradoxy

Obrna byla způsobena používáním DDT. Ke konci DDT vymysleli vakcínu, která ale byla hodně problematická. Po zákazu DDT se lidstvo začalo čistit a statistické tabulky ihned vypadaly lépe :)

29.01.2024 17:26:06 | Narragan

Vymlouvat ti to nebudu a hádat se s tebou už vůbec ne, k ničemu by to nevedlo.

Ale ptala jsem se tě na ty veterináře, bylo by možné mi na to odpovědět?

P.S. myslím, že je vždy dobrá zlatá střední cesta...:)

29.01.2024 17:43:05 | paradoxy

Paradoxy, já se hádat nebudu :) O těch vetech. No, znal jsem jednoho, co už se těšil do důchodu. Popisoval praktiky farmadealerů. Nezastaví se pred ničím. Nabízí furt nové a nové "léčiva" vč. vakcín. Vtip je v tom, že staré ozkoušené vakcíny už byly tak zředěné, že nezpůsobovaly téměř žádnou imunitní odpověď. Když přišla nějaká nová, už byla koncentrovanější a psi z toho byli mišuge. Ze zdravého psa vyočkoval nemocného.
Ale to ti neříkám jako dogma. Klidně mi nevěř, máš na to plné právo :)
Pokud tě opravdu zajímá opačný pohled na obrnu, tu je jeden článek. Po přečtení se rozhodneš, co je nebo není science fiction. Kovidová doba leccos urychlila, i překlady prací ze zahraničí:
https://resetheus.org/byla-detska-obrna-porazena/?fbclid=IwAR0yo3fSfNI_qx4sC930o9sdu5F4wAKEpGma-eCCxfnGLuEcAG0U0w9sVC4

29.01.2024 20:05:39 | Narragan

Na ten resetheus jsem narazila už včera a hned jsem věděla, odkud vítr fouká v tvém dílku. Nebrala bych je moc vážně, ale i z takových věcí může vzniknout něco dobrého, co já vím :)

30.01.2024 08:55:26 | paradoxy

Jsou jediní, co dělají překlady do češtiny. Já jejich pěšák nejsem :D
A o moc věcech bych se nebavil, kdyby mě samotná realita opakovaně nepřesvědčovala, o tom, že je něco jinak, než tvrdí elita.
Někomu stačí stanovisko Manipulátorů, ale dál už nejdou. Po nikom to nemůžu chtít.

30.01.2024 10:05:29 | Narragan

Továrna na léky ale pracuje na stejném business modelu jako Coca-Cola, Facebook, BMW a Colt & Co. Vývoj i testování léků stojí miliardy dolarů a musí se prostě nějak vrátit. Myslet si, že jsou farmaceutické firmy altruisté a dělají business proto, aby ulevily lidské bolesti je prostě naivní. Je to bussiness jako cokoliv jiného + obchod s emocemi a neštěstím - léky, zbraně, neřesti. Vypadám jako cynik, ale tak to je a nemá cenu si myslet cokoliv jiného. Koneckonců i ti, kteří zjistili, že dětská obrna souvisí s používáním DDT mají obchodní model úplně stejný.

30.01.2024 10:54:08 | twisted.wicker

Ano, opoziční scéna je taky bitevní pole :)

30.01.2024 11:13:54 | Narragan

Psala jsem ti níže, že jde většinou o peníze, léky jsou byznys, očkování je byznys. Záleží vždy na tom, jak se k tomu kdo postaví. Prvotní záměr léčby nebo prevence má být pomoc bližnímu, ale zneužívá se to. Původní záměr očkování třeba proti zmíněné dětské obrně byl skvělý, jeho vynálezce si ho ani nedal patentovat, prostě chtěl pomoct lidem.

30.01.2024 10:48:33 | paradoxy

Já čtu, co píšeš, Doxy :) Máš pocit, že odskakuju od tématu?
Ano, prvotní záměr byl šlechetný.

30.01.2024 11:12:25 | Narragan

Nebyla jsem si jistá, jestli jsi to četl, tak jsem radši zopákla :)

No je fakt, že je to těžké téma...

30.01.2024 11:27:17 | paradoxy

tak tady pohled zase z druhé strany. Ať se to trochu vyváží

https://manipulatori.cz/portal-resetheus-a-udajna-neexistence-dukazu-o-existenci-covid-19/

29.01.2024 20:13:23 | twisted.wicker

Jo, to o těch manipulátorech je velmi poučné :)

29.01.2024 20:29:46 | Narragan

Jsem ráda, že se spolu nehádáme. Bohužel je věda a věda. Vědci už většinou nepracují pro dobro lidstva, ale pro výdělek. Farmaceutické firmy pak z toho těží, za vším hledejme peníze. Nevnímám očkování jako špatné, jen s covidem se to dost zvrtlo. Panika a možnost výdělku pro farmafirmy uspíšily nasazení fakcíny plošně, co z toho bude, uvidíme, vše ukáže čas.

Třeba očkování na dětskou obrnu s oslabeným virem může okolním lidem skutečně způsobit dětskou obrnu. Je to holt zavádění teorie do praxe a je fajn, že z toho vzešlo poučení na vakcinaci jiným způsobem.

Snažím se být pokorná a vše studovat s odstupem, pak jsem schopna lépe hledat detaily rozporů a chyb jak u manipulace, tak i v jiných odvětvích.

Co se týká té akutní myelitidy, nikde jsem zatím nenašla co ji způsobuje, asi ani hledat nebudu. Nemoci s námi byly v historii a budou i v daleké budoucnosti a vážím si lidí, kteří mají snahu nemocným pomáhat, i když se někdy stane, že se to zvrtne.

Krásný den ti přeji :)

30.01.2024 08:18:35 | paradoxy

jo

29.01.2024 09:01:56 | stormeater

Tak nějak :)

29.01.2024 17:26:24 | Narragan

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí