Co se děje v drůbežárně

Co se děje v drůbežárně

Anotace: Pípáci, živočišná a přidružená výroba.

 

Mnoho hybridů na malém prostoru. Hojně defekují. Čpavek rozežírá plíce, mnoho prachu z peří. Genetická výbava pro růst masa, přičemž kosti jsou pozadu a lámou se. Furt tam něco zdechá. Běžné. 

 

Nyní okénko vskutku politické, názorové, ideologické a náboženské. V každém těle živého tvora se nachází Hemaglutinin a Neuraminidáza. Schválně píši s velkými počátečními písmeny, protože H a N. Hemaglutinin se tvoří sám, pokud je potřeba zahustit krev. Neuraminidáza se tvoří sama, pokud je třeba krev ředit. Když je tělo kuřete nemocné, tzn. otrávené, znuděné, na chcípnutí z životních podmínek, začne detoxikovat. Čili nastanou příznaky chřipky. Pro detox je potřeba zředit krev, aby se toxiny lépe vyplavily a tak tělo ze všech posledních sil vyrobí více neuraminidázy.

 

H a N. Je jich několik podtypů. Jsou různě očíslovány. V tomto případě H5N1. Běžné v organismu a také detekovatelné. Ale! Vědci neví, jak běžné enzymy H a N odlišit od virových enzymů H a N a tak je automaticky považují za virové, protože drama je vždy lépe financováno. Ono je to totiž jedno a to samé. Žádný virus ptačí chřipky přítomen není. Ptáci nezdechají na virus, ale na nevhodné životní podmínky. Žádné vzájemné nakažování neprobíhá. Všichni jsou ve stejných podmínkách. Jeden od druhého nic nechytl. Všichni jsou ve stejných podmínkách.

 

Pod mikroskopem:

Mikrobiologové, co studují extracelulární vezikuly, říkám jim vezikulisti, fotí různé vezikuly, které jsou různých tvarů, ale ty nejhezčí jsou kulaté s nerovným povrchem. Na vezikuly se přišlo při pokusech s buňkama, kdy je vědec řízeně otrávil a ony začly ty toxiny vytláčet ven. Na povrchu buněk se oné vezikuly tvořily. Každý takový vezikul má tukovo-bílkovinný obal a je plný specifické RNA. Ta je odlišná od matečné RNA, neboť po otravě proběhla chemická reakce. Tak se může výrábět nepřeberné množství různých nových mutací. Odpad, kterého se buňka zbavuje. Avšak naneštěstí vezikulisti brečí, že jejich výzkum není dostatečně zafinancovaný.

 

Úplně stejné postupy mají virologové. Mají výhodu, že jsou bohatě zafinancovaní a svět je uctívá, protože panika. Fotí si své kuličky v mikroskopu a vyrábí je s nepřeberným množstvím variant RNA, podle toho, čím zrovna tkáňovou kulturu otráví. Stejné postupy, ale pokaždé jiný příběh. Ten děsivější alespoň vydělává prachy, neboť vakcíny se vyrábí stejně jako viry, teda vezikuly, viry... ono je to jedno. Ani jedna strana neprokázala infekčnost těchto vezikulů, teda virů. Kdo chce podstoupit řízenou otravu s lokálním zánětem, může, je to dobrovolné. Imunita to bude chtít jenom odbourat, takže chřipka po včeličce je vlastně znakem správně reagujícího organismu.

 

Pravé příčiny tzv. virových chorob?  Koho by to zajímalo. Máme příběh, máme fotky "virů" a máme plno ochránců lživého dogmatu, jenž je vědeckou a zdravotnickou katastrofou.

 

HAU

 

Autor Narragan, 11.01.2024
Přečteno 69x
Tipy 2
Poslední tipující: Sonador
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí