Zamyšlení

Zamyšlení

Anotace: Co by bylo na světě.....bez ženy

Zamyšlení

Bez ženy by bylo na světě hodně smutno. Bez muže ostatně taky, ale o tom dnes nebude řeč. Pozornost obracím k ženě jako takové......
Když se narodí, je téměř stejná jako muž...až na malý přečnívající kousek v mezinoží.
Roste, roste, až je z ní pěkná slečna, ale někdy taky ne...Časem dívka usoudí, že se chce vdát, a pak nastane kolotoč!
A hlavně, co dřív a co líp, co nejlíp?
Být pořád pěkná a líbivá, a hodná a milá, mladá, hezká..
Umět se o manžela po všech stránkách dobře postarat, být především dobrou partnerkou, na kterou je spoleh.
Být dobrou kamarádkou, skvělou milenkou...ale taky hodná matka, výborná kuchařka, pradlena a uklízečka, být vtipná a veselá, tolerantní, odpouštějící, mít pochopení pro mužské zájmy, případně je s ním sdílet, jako například sportovní akce. Věnovat se kultuře, turistice, cyklistice, cestování.....umět řídit auto v případě indispozice....a při tom všem nebýt zamračená, ani hubatá, hodně se usmívat, být veselá, ale ne až příliš, protože všeho moc škodí.
V tom lidském krátkém životě se tohle všechno snad ani najednou nedá stihnout....
Ale ženy, snažte se, s úsměvem jde všechno líp!!!
To je moje heslo, tak.
Autor ILS, 26.08.2018
Přečteno 873x
Tipy 4
Poslední tipující: Lighter, Kubíno, ARTeFakty X. Múzy
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Ano, bez žen by bylo na světě hodně smutno. Ani nemusí být dokonalé. Muži taky takoví nejsou. :-))

27.08.2018 12:08:58 | Lighter

Lighter

Nikdo naštěstí není dokonalý....
To by ani nebylo hezké...díky za reakci

30.08.2018 21:39:25 | ILS

No právě....a to jsem ještě určitě na něco zapomněla....dík..

27.08.2018 09:13:27 | ILS

:) :) :) ani nepotřebuje komentář!

26.08.2018 11:45:40 | ARTeFakty X. Múzy

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí