Můj Falešnej Princ

Můj Falešnej Princ

Anotace: ..všichni kluci jsou stejní...a stejně je milujem..

Co se vám vybaví když se řekne: FALEŠNÁ PRINCEZNA
Mě jako první napadla Pyšná princezna, nejspíš kvůli těm třem posledním písmenkám. Páč Pyšná a Falešná je rozdíl…….Falešná je horší, Pyšná o nic lepší, ale o málo přece jenom jo..
A jak vlastně Falešná princezna vznikla…? Já osobně kdybych nevěděla o co jde tak si myslím asi tohle:
Říká se tak nejspíš nějaký holce, která si o sobě hodně myslí. A kdo tuhle přezdívku vymyslel? Asi její býval, který jí říkával princezno, ale ona ho podvedla a utápěla ho ve lžích.. a tak si k tomu milému oslovení Princezna přidal Falešná, no proč ne? Zasloužila jsi to.. Slečna P.F. si chodila v klidu dál po světě, všem lhala a nejvíce ze všeho ubližovala právě jemu.. Týpkovi s tak pestrou fantazii, že vymyslel tuhle skvělou přezdívku..
Tak jo tohle je jedna verze, mohla bych napsat ještě 10 dalších, ale to nemá cenu nejdůležitější je ta pravdivá…
P.F. tak takhle říká mě můj kluk a při tom se na mě usmívá tím sladkým úsměvem. No jo když se usměje projde mu všechno. Slabost nás holek…( když miluješ není co řešit )
Dobře neříkám, že jsme k němu byla vždycky úplně upřímná, ale zrovna on který mě už 100x odkopl a namlouval mi ty sladký řečičky……… no prostě takový můj Flalešnej princ, ne nebudu mu takhle říkat, tenhle jeho skvělej nápad mu s radostí nechám..
No nakonec z toho bude Falešná pohádko. No jo ale v pohádkách bývají i zachránci, to mám špatný když můj princ je falešný. Ale tak je ho má kdo zachránit, existuje dokonalá Slečna A. ta mu 1. pomoc poskytne moc ráda… ono náš princ nebude mít nic proti.. no vyjel si na výlet a co kdyby náhodou zapomněl jak líbat (to by byla KATASTROFA).
No a já, mě asi nikdo nezachrání.. ale co já mám času dost, si počkám na svýho Shreka..
No a kdyby náhodou Slečna A nezasáhla tak je tu náhradní plán.......Začne jsi Princ….. Je to tak 49 na 50.. to jedno procento tvoří minimální šanci že by spolu nic neměli…
A můj „ HAPPY END “??? Žádnej Shrek není na dohled, a ten blonďatém hezoun se ke mně doufám nedostane.. No a tak nějak sečteno podtrženo… Pro něho jsem falešná, pro sebe naivní.. Sedím tu na zadku a doufám že to jedno procento bude silný ( PROSTĚ HOLÁ NAIVITA ) i když je mi jasný, že si tam někde vykusují jazyky..
No uvidím, za pár dní se vrátí tak kdoví jestli s ke mě bude hlásit….( silně pochybuji )

Tenhle „Příběh“ v sobě má jistou dávku ironie.. Ale je PRAVDIVEJ…Ti co neví o co vlastně jde tomu asi nebudou věnovat moc pozornosti.. No možná holky co jsou na tom stejně jako já, což je tak že neví jestli je jim jejich kluk věrný…
No jo sere mě to zvlášť když se Slečnou A už jednou něco měl, tak proč ne znovu?!
Co na to říct – kluci jsou svině…všichni bez výjimky..a i přesto je milujeme…:D

(fakt jsme nevěděla kam to mám zařadit,tkže o do týhle sekcemožná nebude zapadat)
Autor Elissek, 14.07.2008
Přečteno 847x
Tipy 1
Poslední tipující: Loved by everyone
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí