Víno?Láska?Iluze a klam?!!

Víno?Láska?Iluze a klam?!!

Víno?Láska?Iluze a klam?!!

Ano...Jeden čas si pro mě znamenal hodně.Tak hodně,že bych si tě nejraději přivázala k sobě a nepustila ode mě ani na krok.Tak moc jsem žárlila.Tak moc bych jí vydrápala oči a ne jen jí-všem,který by se k tobě jen přiblížili.Tak moc to bylo silný.Byl si jedinej...Na nikoho jinýho jsem nemyslela.Všude kde se něco dělo sem byla já a duševně i ty.Viděla jsem tě všude.Představovala jsem si jak se mě dotýkáš,jak mě líbáš...Hladíš a říkáš přitom jak jsem nádherná...Cejtila jsem tvou vůni všude...Viděla jsem tě všude.Byla,byla...byla jsem opilá.Opilá láskou.Ale po pár týdnech jsem začla střízlivět.Už nejsi „Pan Dokonalý“.Už tě nevidím všude.Ano stále žárlím,ale připouštím si konečně tu realitu že už nepatříš jen mě.Patříš všem okolo.Rodině,kamarádům a to především... a někde tam dole jsem já.Už to není-dvě těla jedna duše.Už nesním o tom jak se mě dotýkáš,líbáš,hladíš a povídáš jak jsem krásná.Už si tam na tom místě dokáži představit nikoho jinýho a že jich není málo...Dalo by se říct,že jsem vystřízlivěla...Ale ta „kocovina“ bude trvat moc dlouho na to,abych zapoměla.Zapoměla,že existuje člověk,kvůli kterýmu jsem se dokázala změnit.Kvůli,kterýmu jsem lhala a utíkala z domu.Doufám,že ani ty nezzapomeneš a jednou si vzpomeneš.Kterej pro m znamenal strašně moc.Až tě bude jiná holka líbat a hladit po tvých krásných hnědých vlasech...Doufám,že si vzpomeneš na mě.Že v hloubi srdce a tam někde na západě,východě,severu či jihu žiju já.Já ta,která tě milovala celým svým srdcem ale jak to už v tragédiích bývá,neskončilo to happyendem...
Autor beruška96, 28.01.2011
Přečteno 682x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí