Pomáhej bližnímu svému

Pomáhej bližnímu svému

Anotace: Co nechceš, aby druzí činili tobě, nečiň ty jim!

Moje kamarádka Kamila vroucně milovala krásného Miloška. Tenhle Milošek byl můj bývalý spolužák ze základní školy. Rozhodla jsem se proto, že své drahé kamarádce pomůžu. Sjednala jsem tedy společnou schůzku, na které jsem chtěla Kamilu Miloškovi dohodit.
Kamarádka se na schůzku tak moc těšila, až z toho onemocněla, a tak jsem na ni šla sama. Při skleničce značkového vína jsem si s Miloškem náramně rozuměla a zjistila jsem, že je opravdu velice krásný a neodolatelně přitažlivý.
Začala jsem se tedy s Miloškem potají scházet. Kamila nic netušila. Když se však uzdravila, trvala na náhradním termínu schůzky.
Čím více jsem se do Miloška zamilovávala, tím víc jsem této schůzce zabraňovala. Zatímco jsem Miloškovi odepisovala na milostné esemesky, Kamile jsem tvrdila, že už jsem ho dlouho nikde nepotkala.
Láska jako trám se mi rozpadla ve chvíli, kdy jsem cestou z práce spatřila Miloška v objetí s mojí dlouholetou sokyní ze střední školy.
Možná spolu vedli také utajovaný vztah.
Kamila si našla věrného přítele Pepu, s kterým je velmi šťastná. Já jsem sama a nešťastná, nemohu na svou tajnou lásku zapomenout.

Usoudila jsem proto, že přísloví, které nám učitelé vštěpovali do mysli: Co nechceš, aby druzí činili tobě, nečiň ty jim! má něco do sebe. A pomáhat druhým se zase tak úplně nevyplácí!
Autor Lůca K., 02.11.2007
Přečteno 671x
Tipy 4
Poslední tipující: Tacca, Cloniess
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí