Potřebují pomoc..

Potřebují pomoc..

Anotace: O trpících dětech na různých koncích světa. My jsme si jedno adoptovali, je to krásný pocit..

Ty se vztekáš, když ti maminka dá k večeří něco jiného, než ti chutná. Oni jsou rádi za každé sousto. Můžeš chodit do školy, ale přesto nechceš. Oni tam chodí rádi. Máš počítač, televizi a jiné hračky, bez kterých už si to nedovedeš představit. Oni je nemají, ani nevědí co to je.
Ano, mluvím tady o hladovících a trpících dětech kdekoli ve světě. Je to hrozné, když si představím, že třeba v Americe se cpou hamburgerama a jinde lidé umírají hlady. Trpí tak moc, že se nechtějí probudit. Umírají na různé nemoci a nikdo jim nemůžee pomoci. Proč je ten svět tak nespravedlivý? Jak může někdo něco takového dopustit. Nemají peníze, aby chodili do školy, často musejí rodiče těžce pracovat, aby se alespoň uživili. Žijí ve skromných příbytcích, pijí špinavou vodu, jedí jen to co je.
Naše rodina si adoptovala holčičku z Indie. Měla jsem z toho opravdu radost, protože jsem byla přesvědčená, že někdo naše peníze potřebuje víc než my. Jmenuje se Roopashree a je roztomilá a ve škole šikovná. Kreslí nám obrázky, ale za ní nám dopisy píše nějaká pani. Roopashreeina matka velice těžce pracuje, protože nemají otce, odešel od nich. Má také sestru. Platíme jí školné, chce být v budoucnu zdravotní sestšička, tak proč jí ten sen nesplnit? Naše peníze šly na dobrou věc. Posíláme jí různé dárky a sladkosti, ze kterých má vždy velkou radost. Věřte, je to krásný pocit...
Na světě je takovýhle dětí spoustu. Mělo by se jim pomáhat, oni za to nemohou, jsou bezmocné. Snad se Amíci přestanou cpát hamburgerama a dají jejich peníze na dobrou věc. Lidé by si měli pomáhat. Zkuste to a uvidíte že budete mít radost, že pomáháte tomu, kdo to opravdu potřebuje. Je to na Vás! Ale každou chvíli umírá nové a nové dítě, to se musí zarazit, ne? K čemu je potom to, že máme toik vynálezů a tolik vymožeností a jsme docela vyspelý svět, zatímco jinde umírají a trpí lidé. To přeci nesmíme dovolit.
Tuto situaci o našem "dokonalém" světě vystihla Pink svou písní Dear Mr. President. Dobře to vystihla a zpívá o všech problémech a prezident Bush s tim nic nedělá.. Dnešní doba je tak vyspělá a i přes to se to stává. Tak musíme doufat, že se to alespoň někdy zlepší, mělo by... Ale to by se s tim muselo něco dělat a ne čekat, že se to udělá samo. Copak nikdo nemá špatné svědomí, že si žije tak dobře a oni nemaji nic?

Z toho plyne, že skoro každý se má lépe než oni. Dokoce prý i zvířata se u nás maji lépe než děti třeba v Africe. Je to dobře?? Jasně že ne... Tak sakra, dělejme něco!
Autor Mademoiselle S., 06.07.2008
Přečteno 457x
Tipy 3
Poslední tipující: Bíša, Grafomanická MIA
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Je to prostě hnus, ta bída ve světě. I naše škola si adoptovala černouška, no, dneska už vlastně černocha, a cáluje mu vysokou. Na chodbě na nástěnce vždycky visí jeho milé dopisy.
Taky jsem si chtěla adoptovat nějaké dítě z ciziny, ale nevím, kde bych na to vzala, když jsem sama chudý student, a taky nevím, jestli se to může, když mi nebylo osmnáct.

07.07.2008 01:20:00 | Grafomanická MIA

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí