Korunní májová

Korunní májová

Anotace: o reklamě

Předpokládám, že jste všichni aspoň jednou viděli tu šílenou reklamu s atrapou stromu, který nabízí lidem láhev Korunní Májové, protože bez lásky uschnete. Je dost šílená, což mě odradilo od nákupu, byť jediné lahve na zkoušku. Ale v obchodě jsem ji včera vzala do ruky a tam mě dostala. Někdo šikovný si pohrál s etiketou, je doooost dobrá. Kdejaká minerálka obsahuje kdejaký minerál, případně kapku ovocné šťávy, přírodní cukr, sukralózu nebo jiné lákadlo. Víte, co obsahuje Korunní Májová??? To byste nejspíš neuhádli, pokud jste samozřejmě nestudovali etiketu jako já. Obsahuje kapku lásky. Netuším, jakým chemickým procesem se ji kde podařilo extrahovat a zda je opravdu v každé lahvi aspoň ta slibovaná kapka, ale nemohla jsem si odpustit o tu slibovanou kapku se nechat připravit. Koupila jsem ji a doma schovala před dětmi, ony mají lásky dost.
A doma jsem našla ještě jeden skvost. Většinu nápojů máte před upotřebením protřepat, to je otřepaná fráze, ovšem Korunní opět nezklamala, tu je před upotřebením nutno políbit!!! Tak to klobouk dolů, tak povedený obal jsem dlouho neviděla. Skoro to vypadá, jako bych ho navrhovala já. Určitě by mě podobná ptákovina napadla.
Autor borka182, 25.09.2009
Přečteno 663x
Tipy 1
Poslední tipující: Agniezka
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

dobrý článek :)

03.10.2009 00:32:00 | lelin

no jo..reklama..;o)

25.09.2009 16:34:00 | Agniezka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí