Jak úspěšně připravit volební kampaň

Jak úspěšně připravit volební kampaň

Anotace: 100 % funguje! Zeptejte se toho pána s bradavicí, co se na vás usmívá z oranžových billboardů :D

Chcete-li se svou stranou uspět v parlamentních volbách, budete potřebovat opravdu promyšlenou předvolební kampaň. Někteří naši politici jsou v tomto ohledu skuteční experti a dokážou perfektně manipulovat s veřejností, nechte se jimi proto inspirovat. Pokud dodržíte následující pokyny, nemůžete prohrát.
1. Slibujte, slibujte, slibujte. Slibujte cokoliv, především to, co nemůžete splnit. Řekněte občanům, že jim dáte vše, po čem touží. Buďte přesvědčiví.
2. Mluvte o financích. Naslibujte peníze všem. Rodinám s dětmi, důchodcům, nezaměstnaným, sociálně slabším. Na nikoho nezapomeňte, protože každý z nich je váš volič!
3. Vynaložte veškeré úsilí na to, aby lidé uvěřili, že od vás dostanou všechno zadarmo. Nemáte ani tušení, jak to na ně zabírá.
4. Vzbuzujte v lidech naděje na lepší zítřky! V období vaší vlády si všichni budou žít šťastněji a spokojeněji, než kdy předtím!
5. Budete-li mít pocit, že máte stále málo příznivců, vytvořte si je sami. Můžete k tomu použít nějakou internetovou sociální síť. Nalákejte je na iPhone či dovolenou v Karibiku zdarma; až se vám jich sejde hojný počet, změňte název skupiny na „Mladí lidé volí XY!“ a rázem máte tisíce nových voličů.
6. Kritizujte volební kampaně svých soupeřů. Vytvářejte proti nim webové stránky, zesměšňujte je na billboardech, vše je dovoleno! Rozcupujte je všechny do jednoho. Stůjte si za tím, že vy své sliby splnit můžete, ostatní strany ne!
7. Rušte zavedené. Nelíbí se občanům poplatky? Přislibte jejich zrušení. Dokonalý politik se musí umět zavděčit všem.
8. Rozjeďte kampaň ve velkém, státní pokladna je tu pro vás! Máme sice obrovské dluhy, ale miliarda sem, miliarda tam…
9. Za žádných okolností nepřipusťte, že vaše návrhy mají slabiny. Pokud někdo vyrukuje s tím, že nemůžete dodržet všechny sliby, popřete to. Vy přece klidně dokážete přestěhovat zeměkouli na Mars, když budete chtít.
10. Nezapomeňte si připravit pevné nervy, útoky na vaši osobnost se to bude jen hemžit.
Autor M.i.š.k.a., 09.04.2010
Přečteno 553x
Tipy 4
Poslední tipující: Jiřina Švéda, Bernadette
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

truth truth truth

23.04.2010 17:01:00 | Jiřina Švéda

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí