Tichý outsider

Tichý outsider

Anotace: jednou outsider, vždy outsider

Je hodina angličtiny a mám za úkol přečíst můj kus přeškrtaného textu o povaze nějakého člověka, samozřejmě rodný jazyk byl zakázaný. Začnu první větu, a jelikož předpokládám ty kecy všech přítomných o mojí hlasitosti, snažím se, moc se snažím, abych je uspokojila. Najednou mi do řečí skočí ten hlas, vycházející od zadní lavice z nevymáchané huby arogantní spolužačky s námitkou, že mi jako vůbec nerozumí. Stopnu projev a v hlavě mi šrotujou myšlenky jako spermie pod mikroskopem, kdy nechápou, proč nemůžou najít vajíčko. Blik cvak a věta se zrodila „jasně, že nerozumíš, když neumíš anglicky,“ třída trochu nadšením zabzučela, ale ta arogantní slépka nadšená nebyla ani trochu. Spustila několik sprostých kritik na moji osobu. Sebevědomě vstávám, jdu k ní. Ona nechápe, cítím podporu spolužáků a to mě nabíjí jako Sonyho Ericssona v zásuvce. Jsem u ní, ona sedí, já stojím. Chytnu ji pod krkem a zmáčknu. Stisk mám natrénovaný od ždímání houby na nádobí. S pohledem nasraného býka ji vyhrožuju, že si toto ke mně nebude dovolovat. Po chvilce ji pustím a třída mě k místu doprovází potleskem, ale já cítím nebezpečí. Můj nepřítel dne vstává, cítím jeho přítomnost. Je skoro u mě, chce mě ze zadu napadnout. Otočím hlavu, vidím ruce, letící směrem ke mně na to zareaguje můj reflex, levou rukou se oženu a odrazím ji pryč, chce mi dát facku. Uhnu hlavou do zadu vyblokuju ránu pravačkou a zároveň ji od sebe prudce odstrčím nohou. Naštve se ještě víc, jde znova proti mně, já připravena se bránit a technikou z tréninku sebeobrany ji odstrčím od sebe. Cukla sebou a nestihla nic udělat. Nepřítel se neodvažuje dál útočit. Třída hučí vzrušením, nadšením, ale ozývá se i kritika mého chování. To je mi ale jedno. Všichni komentují moje bojové schopnosti a většina je šťastná, že té krávě někdo nakopal.

Najednou si vydechnu a udělám jen jednu věc, která byla v mé předešlé představě, kterou vyprodukovali spermie, hledající vajíčko pod mikroskopem. Jen věta „jasně, že nerozumíš, když neumíš anglicky,“ postup podle scénáře se nekonal, snad jen ta sprcha kritiky a nadávek od nepřítele. Jelikož jsem jenom tichý outsider, s blbou náladou a agresivní chutí jít podle fantazie, se podívám zpět do poškrtaného papíru a snažím se dál luštit svůj vlastní škrabopis anglickou řečí.
Autor Caprica, 04.08.2010
Přečteno 450x
Tipy 2
Poslední tipující: ewon, Grafomanická MIA
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

No jasné! Arogantní slépky a jejich dementní kritika... dokonalé!

04.08.2010 12:27:00 | Grafomanická MIA

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí