Správné rozhodnutí?

Správné rozhodnutí?

Anotace: neúprosná nerozhodnost, zhnusení lidma a světem okolo, potřeba změnit se

Jak se rozhodnout, jestli budeš za debila nebo ne, jestli tím udržíš to co jakžtakž je, nebo jestli se vymaníš z kruhu který stejně neměl cenu?

Většinou vím co mám udělat, ale když je to přímo přede mnou tak většinou udělám opak, jak kdyby sem se bála co se stane, když něco udělám správně. Kdyby mě to aspoň tak nedrásalo...

Vždyť je to směšný! Je tolik důvodů k radosti, ale člověk se musí srát a zabývat s těmi zlými věcmi. Kdyby jsme byli k sobě upřímný tak je to všechno jednodušší. Žádný zbytečný naděje.

Pustit si do duše světlo je ta nejlepší cesta. Někdo si to pustí žilou do krevního oběhu a chvíli nemusí vnímat, ale to je jen debilní chvíle! Pak se to zase vrátí! Chce to jít a radovat se, že jsme živý a říct všechno na rovinu a připustit si, co si neradi připouštíme...

...A třeba si i pustit nějaký to světlo navíc do těla, ať je sranda...
Autor hulwáttka, 09.12.2010
Přečteno 427x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

možná to chápu a možná je to tak obecný, že se v tom může vidět každej, tj. chtělo by to (pokud to má někdo chápat) víc upřesnit: je to vztazích partnerských, o tom jak upřímně mluvit se šéfem nebo učitelem, o rodině, o hledání sebe sama...
pochopil jsem snad jen ten odkaz na drogy

20.12.2010 20:01:00 | ewon

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí