Láska ve 21. století

Láska ve 21. století

Anotace: Prosím o kritiku tohoto díla. Je to úkol do školy a potřebovala bych znát názor zkušenějších..:)

Pokud se chcete v dnešní době zamilovat, tak potřebujete jednoznačně počítač a být uživatelem alespoň jedné sociální sítě. S romantikou, zamilovanými básničkami nebo květinami od tajného ctitele nemáte dnes u mladých dívek šanci. Chcete-li uspět u své vyvolené, měli byste jí denně psát, ale o žádných dopisech není řeč, mluvím o chatu přes internet. Dokonce i osobní kontakt již vyšel z módy. Ani romantické procházky nenajdete v denním programu těchto mladých lidí. Radši sednou k počítači, přijímají žádosti o přátelství od neznámých lídí nebo stále klikají na “líbí se mi”. Říkáte si, jaký to má smysl? Pro mladou generaci obrovský! Co kdyby náhodou na druhé straně seděl ten jejich vyvolený? Mladí lidé si nevyjadřují lásku jako kdysi. Stačí napsat zprávu: “Chceš se mnou chodit?” a to je vše. Nač ztrácet čas vymýšlením zamilovaných veršů, když to jde tak snadno?! Dnes už dokonce ani nezáleží na tom, jestli se ti dva mají opravdu rádi, stačí, že na internetu visí, že jsou spolu ve vztahu. Hlavní je, aby to všichni věděli. Proč by ale o našich vztazích a o našem soukromí měli vědět všichni okolo? Vždyť jim do toho nic není. Každý z nás by měl mít nějaké to tajemství. Kam se poděla ta krásná romantika? Růže na prahu našeho domu s vyznáním ve verších? Jen si to představte. Utahaná přijdete domů, a před vašimi dveřmi stojí on! Náruč plnou ručně trhaných kopretin, které ještě před několika minutami divoce rostly na louce. Ano, doba jde sice dopředu, ale nepřipravují se takto mladí lidé o krásné vzpomínky na mládí? V dnešní době není problém vidět dívku, jak běhá za chlapcem, který se jí líbí. Už jste někdy viděli, aby myš honila past?
Autor Barborka, 26.05.2011
Přečteno 662x
Tipy 6
Poslední tipující: Bernadette, Nergal, kasparoza
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Souhlasim, mas pravdu.. skoro vse je dnes pres internet a nebo pokud v realu tak takovou podivnou formou nekde na diskotece. Skoro nemozny najit vztah jinym zpusobem. I kdyz nikdy nevis.. Pises o romantice - Kam se poděla ta krásná romantika? Růže na prahu našeho domu s vyznáním ve verších? - na to se ptam taky.. Uprimne.. pokud protejsek neni opravdu romantik/cka, tak by se asi dival hodne divne na ruzi u dveri ci slozenou basnicku - mozna skoda. Neni to obraz dnesniho uspechanyho sveta? Aneb.. honem honem na nic neni cas? Nebo se uplne zmenila povaha? Asi jsem rekl vic nez dost :)

26.05.2011 21:58:00 | Nergal

Máš pravdu, bohužel. Vztah byl převeden do elektrické podoby stejně jako klasická fotografie byla nahrazena formátem JPG, nebo jiným. Sociální síť nahradila prostředí, postupně se všichni jsme převedeni na bajty a staženi do Matrixu. Prostě tak jak se dnes mladí lidé chlubí značkovým oblečením, tak se chlubí vztahem. "Koukej jakou mám kočku?" A jak dluho s ní chodíš? No už jsme spolu 3x chatovali .... Napsané s citem a smutkem na duši. Pěkné ...

26.05.2011 20:20:00 | kasparoza

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí