Karbenátky na sváteční tabulit nepatřit

Karbenátky na sváteční tabulit nepatřit

Mám na srdci těžkou záležitost. Těžká věc tíží mne. Pojídání vlastních srdcí je tradicí mého kmene již dlouhá staletí. Avšak v posledních letech dorozvěděl jsem se ho, že lidé mého kmene zaměňují tradičné jídlo za český karbenátek. Abychom si představili, co takový český karbonátek jest: Založíme vše, co po chuti, do mísy, načež meleme směs strojkem na mletí masa. Směs však může obsahovat cokoliv, básnicky přirovnávám jí třeba k dobře živenému básníku. A tato směs pak upeče se nebo osmaží na oleji. Tato "pochutina" je posléze servírována některými členy našeho kmene, kteří rádi by se včlenili do stáda tvořeného vlastními utlačovateli, toliko otrokář. Apeluji proto na národní hrdost, v tolika jedincích již ztracenou - Jezte svá srdca, jezte srdca svých bližních, nepojídejte však všehodruh namletý z kdovíčeho. Nejen, že touto triádou pohrdáte a ponižujete naše zvyky a náš lid, ale navíc snižujete i svůj život na úroveň těch, kdož rozhodli se vás nalomit a před mnoha lety odvézt ve svých korábech až sem, dozajista horší svět čekající na další vlnu levné pracovní síly. Lidé mého lidu! Žijte, ne však život za někoho jiného, žijte život sami za sebe.

Otec Fred, léta páně 1284, svatý mořic.
Autor Father Freddy, 27.04.2016
Přečteno 546x
Tipy 5
Poslední tipující: Jeněcovevzduchukrásného, Frr, ŠmaMi, boneslash
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Ááá, Už je To Tady, já to říííkám pořád, oni nám to, nás, opepří, a je jim jedno jestli jsme u nás tenkrát měli koráby, moře.Už začínám balit, směr Rusko-Soči.:-)

03.05.2016 21:02:54 | Jeněcovevzduchukrásného

jsem ráda, že navzdory tradici pojídání vlastních srdcí ještě máš kam tu těžkou věc uložit.. :o)

27.04.2016 21:30:57 | hanele m.

a na s. Mořice z karbenátků voněla i skořice..:-))** :-D*

27.04.2016 20:19:38 | Frr

Jazyk je lepší ;)

27.04.2016 19:36:52 | boneslash

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí