Žijeme ve svobodné zemi !!!

Žijeme ve svobodné zemi !!!

Anotace: takové soudobé resumé, pouze jen tak namátkou...


Žijeme ve svobodné zemi

1. Trestně stríhaný premiér kontroluje složení komisí, které mají vliv na jeho vyšetřování.

2. Zákaz focení na veřejných místech a hromaadné dopravě.

3. Omezení opřístupu veřejnosti k náhledu do EIA (posudek dopadu staveb na (životní) prostředí).

4.Proces stavby trvá, od návrhu k realizaci, průměrně 8 let.

5. Pokud je projednáváno soudní řízení, pak ve formě zkráceného řízení v rámci několika dní, anebo ve druhém  případě se řízení táhnoui několik let.

6. Trest za znásilnění činí 2 až 8 let, pokud se takový čin vůbec ohlásí a prokáže.

7.Jeden z nebohatších vlastníků medií v čr dělá hlásnou troubu českému prezidentovi.

8. Více než 5 ze 6 vodních zdrojů vlastní soukromé firmy.

9. Máte možnost vlastnit zbraň, za předpokladu, že ji nebudete nosit při sobě.

10. Může Vám zavolat jakékoliv číslo, aniž byste měli právo vědět, komu patří.

11. Nemorální cena statků není nezákonnou a nelze ji trestat nebo se protí ni bránit.

Autor Dominik Plesr, 29.04.2018
Přečteno 549x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Doba je složitá, musíme se trochu zasmát:
4.)Bývalý odbor "civilní obrany" magistrátu stověžatého se změnil na "Odbor krizového řízení", po sametu se stále stejnými xichty.
Byly stavby, kdy německý investor požadoval nižší cenu. Okamžitý kontr:"Tak si najměte svého německého inženýra", výsledek=0. Na svých dopravních stavbách Pha jsme dělali i inženýrink = min.70 vyjadřovaček. Dnes nevím, méně to však nebude. Cena projektu v D, vedeného architektem je 16-20pct."souhrňáku", arch.platí celý tým projekt.řemesel.
9. Vlastnit střelnou zbraň je technický nesmysl. Peníze se z banky už nenosí. Proti amatérovi stačí ve vhodné chvíli facka beckendem. U profíka nemáte šanci.
11. Asi 20 šíbrů /balíčkovačů pozemků" mi poslalo dopisy. Nabízejí cca 150tis.Kč/ha, tedy 1/5 ceny polí. Údaje o majiteli jsou volně přístupné vč. r.č., patrně v rámci ochrany dat. Stačí mít "dálkový přístup na CUZK.
Pro o orinetaci, ceny ve světě/ v přepočtu v Kč/ha.
Rakousko 1mil.Kč prakticky neprodejné, Bavorsko 740tis.Kč, Holansko 5mil.Kč (20E/m2), Norsko neprodejné-opční právo původní rodiny, USA /Nebracsa,Idaho,Iowa/ 8tis.USD/ha - stavby státní infrastruktury= nabídnou ihned majiteli dvojnásobnou cenu, nebo jiný stejně bonitní blízký pozemek.
Resumé:Žijeme ve svobodné zemi !!! Kdo co založil, vybudoval, zdědil, prodal, bylo jeho svobodným rozhodnutím. Šanci měl každý.

30.04.2018 09:38:43 | Lesan

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí