Návod k investicím

Návod k investicím

Anotace: $ € @

 

Drazí investoři,

po fenomenálním úspěchu s investováním do podílových fondů nákupních středisek, zlata a rezerv do bank, které Vaše peníze neochvějně chrání navzdory kyberútokům, kdy Vám můžou hackeři šlohnout identitu a vybílit účet, přičemž Vám banka řekne, že výběr proběhl zcela legálně a policie je bezzubá, přichází na řadu nový investiční plán.

Americký sen nyní sníme všichni. Děje se, co jsme léta zamýšleli. Aliance již má své pobočky všude po světě. Konečně máme společné hranice s naším nepřítelem.

Naši investoři nyní mohou zainvestovat do zbraňového průmyslu. Světové banky jsou již nato připraveny. S úspěchem financovaly Afriku, kde měly zbraně velký odbyt. Pak ozkoušeno v Evropě s nadprůměrnými výsledky. Máme obrovskou radost, že se daří. Věříme, že se i Vy k té radosti prostřílíte. Náš byznys zažívá opravdový boom.

I mírumilovný národ s největší supermoderní armádou nakonec také podlehl našemu přesvědčování. Nyní vlastníme i jeho nerostné doly a továrny na hypersonic čipy do elektroniky.

V zemi české nám občané pěstují zemáky a ořou koňma. Elektromobilita se neujala, neboť z elektromobilů nic nestřílí a jen to dobře hoří. Vaše peníze, naše radost.

Všudypřítomná inflace neustále roste a investice jsou tím pádem jedinou ochranou Vašich těžce vydělaných peněz za prodej zemáků. Rozhodně si nenechávejte peníze v šuplíku, tam je žere inflace. My Vám je ochráníme. Nevybírejte si peníze z účtů. Na policejních stanicích jsou denně případy okradených kyberútočníky. S námi se Vám to ale stát nemůže.

Nuže, do zbraně! My ty opotřebovávací války potřebujeme. Jaderná válka nehrozí, my jsme totiž všichni bankéři domluvení napříč všemi světadíly a jaderná válka by zabila i nás. To nechceme. Naše filozofie se zakládá na předpokladu, že kdo si chce zastřílet, může. My mu na to poskytneme hřiště i ekvipment, i ty správné vůdce hodné adorace. Respektujeme svobodné rozhodnutí každého člověka na účasti v mlýnku na maso. Odbyt je. Nemáme tudíž důvod toto podnikání zastavovat.

S přáním hezkého dne

Váš finanční poradce

 

Autor Narragan, 04.04.2023
Přečteno 166x
Tipy 6
Poslední tipující: Sonador, Lighter, Fialový metal, mkinka
ikonkaKomentáře (12)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

...celá pravda je ještě mnohem děsivější...

04.04.2023 18:58:25 | Sonador

Radši eufemismus než extrémismus :)

04.04.2023 23:25:37 | Narragan

asi ano;)

05.04.2023 08:23:03 | Sonador

Nějak jsem nepostřehnul kam tím míříš? .) možná kdybys tam dal ještě víc konkrétnější příklady pro a proti .) Je to napsáno tak, že nevím, zda si děláš prdel nebo to myslíš vážně .)

04.04.2023 17:52:06 | Constantine

Prdel si dělám z plastelíny a posypu kakaem :) V Absurdistánu se přece hrají jen tragikomedie ;)

04.04.2023 23:17:26 | Narragan

Každá válka končí asi do týdne, dvou, tří, čtyř dle velikosti; až dojdou potraviny, voda, lidé či náboje. Pokud se nezlepší zásobování...

04.04.2023 12:06:41 | Lighter

Ani bedla mrazilka to nezachrání...

04.04.2023 23:11:42 | Narragan

Mír je prý iluze, řekl jeden chytrolín. :-) A válka je věčná...Ale to už není k smíchu vůbec.

05.04.2023 11:08:25 | Lighter

Válka je "vlečná" věčně se válí mezi lidmi. Válka se dobře vede, když za mé zájmy válčí někdo jiný. Někdy si říkám, že je to jen dobře promyšlená reality show.)

05.04.2023 23:56:49 | Narragan

Myslím si to taky.

06.04.2023 11:41:42 | Lighter

Ó my se máme
Máma nemá maso
Ema nemá mísu
Mísa je plná plánů
K pánu ...
se máma i Ema modlí.

04.04.2023 11:39:34 | Fialový metal

Svět je jedna velká záchodová mísa.

04.04.2023 23:09:08 | Narragan

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí