Výlet

Výlet

Anotace: O pobytu v rekreačním zařízení s postiženými dětmi, jejich rodiči, příbuznými.Byli tam také s námi učetelky a asistenti.

Jezdíme už se svým synem 3 rokem na sportovně rehabilitační pobyt a vždycky to je docela dobré odreagování, ale i starost s balením věcí atd. Tentokrát jsme jeli i s Jessí. Pčasí nám ale moc nevyšlo. Střídavě pršelo a svítilo sluníčko. Jediný den ne vydržel celý s sluncem. To byla asi jediná škoda. Jinak se tam všichni známe a přidali se k nám jen noví rodiče s dcerou na vozíku, kteří přijeli až s Karlových Varů.
Autor dana-repi, 15.07.2012
Přečteno 1418x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Autor bohužel ne a ne se vrátit a dopsat rozepsané. Škoda, dalo se z toho vytěžit, i když psát fejeton o postižených dětech je trochu morbidní. Každopádně bych zvážila smazání tohoto "úryvku" úplně, pokud se tu autor ještě zjeví a přečte komentáře, neboť nesplňuje charakter jakéhokoliv literárního díla.

14.08.2012 15:47:46 | zaba.zuzla

Je mi líto, těch pár vět se skutečně nedá považovat za fejeton. Možná autorka špatně vložila jen část, ale tohle fakt ne:(

15.07.2012 19:14:16 | kočkopes

Spíš bych řekla, že nic nevkládala, ale psala takříkajíc na blind, rovnou a z jedný vody načisto a prostě ji to přestalo bavit.


;-)
.

18.07.2012 22:33:18 | Kropydlína Škopounová

Vypadá to tak.Přestalo jí to bavit docela brzo.Taky v tom počasí,jaký měli, koho by to bavilo:D.

18.07.2012 22:37:17 | kočkopes

To je asi jenom na zkoušku, že. Něco jako: "Fufu! Zkouška mikrofonu! Raz dva tři... dobrý!"

15.07.2012 11:19:20 | Kropydlína Škopounová

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí