Jak jsem to přehnala

Jak jsem to přehnala

Svět sexuchtivých žen skýtá pár kouzelných okamžiků, z nichž radostí každá nadržená kundička zaplesá: opakované opojení orgastickými výkřiky, ohňostrojová oslava dne, kdy jsme to konečně dostaly, protože s tamtím kreténem prostě nemůžeme být těhotné. Negativní krevní test, když jsme na pochybách vlivem divočejšího období, kdy se podle slov společenské normy ´chceme jen bavit´ (podle nás: vyšukat si mozek z hlavy). Ta úleva, kdy zjišťujeme, že naše trampoty s muži, které jako přes kopírák připomínají životní osudy hrdinek Sexu ve městě, neprožíváme samy. Jistota zjištění že v nouzi poznáš vibrátor a v neposlední řadě i dlouho očekávaný okamžik, kdy skončí útrpné období pravidelně se opakující periody a naše touha má opět zelenou.
A právě to poslední jsem si doslova do poslední kapky užila já. Vlk, úspěšný muž, úspěšný ředitel s dobrým profesním postavením a stejně dobrým postavením, mě ihned po skončení mých dnů ojel tak, že ač nevěřící jsem se modlila, abych neměla trvalé následky. Mrdal skvěle a já tu bolest v podbřišku ignorovala. Jeho ztopořené dělo mega rozměrů mi způsobovalo neskutečnou slast a tak jsem přirážky až na čípek ignorovala. Po jeho odchodu jsem se schoulila do klubíčka. Opět krev! Do prdele! S těžkostí se dobelhám na záchod. Co krok, to neskutečná bodavá bolest. Jak mám normálně fungovat? Chodit do práce?
Ani druhý den ráno mě mé obtíže neopustily. Chůze á la naprcaný kačer. Všichni lidé, které na ulici potkávám, si mě měří podezřelým pohledem. Ano, začínám věřit tomu, že mám na čele napsáno: vydřená. Jestli mi to za to stálo! Bože já už nikdy nebudu mrdat! A jen to dořeknu ve své hlavě, vím, že lžu, jako když tisknu.
Jenže co dál? Co když se to nezlepší? V hlavě si přehrávám absurdní dialog na pohotovosti: Lékář: "Dobrý den, pojďte dál slečno. Co vás tíží?" "Víte pane doktore před pár dny mě vyšukal jeden borec tak, že jsem z toho dostala další měsíčky, nemůžu chodit, sedět. Asi mi natrhl kundu", odpovídám a jemu právě spadla brada. No řekněte, kdo by chtěl mít ve veřejném zdravotním systému IZIP tento lékařský záznam? (L)
Autor LIBIDiÁŘ, 21.01.2015
Přečteno 2543x
Tipy 8
Poslední tipující: knihomolka, jondys, tato22, randalll, Lioness
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

No teda...tohle bych nechtěla prožít. Ale je to podáno vtipně, proto dává Supertip :)

30.10.2016 12:54:52 | malaalca

Troufalé a moc dobré :-)

01.03.2016 15:23:16 | randalll

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí