Ženský svět

Ženský svět

Anotace: O nás ženách

Sbírka: Ženský svět

Každý z nás, i když si to nechce přiznat, je určitou mírou ovlivněný reklamou. Tyto lákavé poutače na nás působí ze všech stran a snaží se nám vnutit jejich ideu.
Kdybychom tomu všemu věřili, jak by pak vypadal ženský svět? Dle reklam bychom my ženy byly bezstarostné a občas bychom nerozumněly vlastní vagíně. Nejšťastnější bychom byly během menstruace a zásadně bychom se v tomto období oblékaly do bílé barvy. Dokonale padnoucí prádlo bychom objednávaly online bez stresu a z pohodlí domova. Libovolný vlasový přípravek by nám vykouzlil kouzelné a dlouho trvající vlny, které by odolaly všem nešvarům počasí. Výběrem té pravé kosmetiky bychom si užívaly dokonalého make-upu po celý den a díky kouzelným krémům bychom se vyhnuly vráskám a stárnutí. Mentolové bonbony by nás svou svěží vůní doslova roztančily v bocích. Při používání jakéhokoli deodorantu bychom voněly 24 hodin v kuse a nikdy bychom se nezpotily. Otevřením minerální vody bychom se staly vaší múzou, vaší čistou, jedinou. Prakticky nikdy bychom netrpěly žádným ochlupením a když už by se náhodou chloupky objevily, správným holícím strojkem by již nebyl žádný problém dosáhnout božsky hladké pokožky.
Ženská cesta k dokonalosti zkrátka nikdy nekončí a usneme-li na vavřínech, stanou se z nás chlupaté, smradlavé amazonky s knírem. A tak se i já před blížící schůzkou ve sprše šlechtím, jak jen to jde. Voňavé umyté vlasy, pleťová maska a samozřejmě nesmí chybět božsky hladká pokožka. Oholit si nohy a podpaží není žádná věda, to jako bychom už měly v genech. Avšak jsou na ženském těle zákoutí, na něž si žena nevidí a přesto se jim žiletka vyhnout nemůže. Myslím tím místo, kde se stehno stává zadnicí. Rutinně přejíždím žiletkou, dnes to musí být dokonalé. Když najednou zaskučím bolestí: „Au, au“, řízla jsem se a už teče červená. Rychle ze sprchy ven, vydezinfikovat a začít konstruktivně přemýšlet. Bolí to jako čert. Uleví se mi až v poloze á la žabí stehýnka. A tak ležím, nadávám si do všeho možného a je mi jasné, že dnešní vášeň musím zrušit. Celý večer totiž proležím v poloze žabích stehýnek. Ještě že je zítra státní svátek a já se můžu v klidu léčit… (L)
Autor LIBIDiÁŘ, 07.07.2017
Přečteno 1181x
Tipy 5
Poslední tipující: Štěpánka Běla Houbková, Frr, ewon
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Jako povídání mezi námi, holkami ;-)

21.09.2020 20:56:25 | Štěpánka Běla Houbková

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí