Úchylné komunity v Česku

Úchylné komunity v Česku

Anotace: O úchylkách a komunitách, které se kolem nich vytvářejí a o těch tak blbých zkušenostech, že jsme to prostě museli vynést ven a ulevit si.

Dnešní společnost se snaží prezentovat samu sebe jako sexuálně otevřenou. Máme sexuální pomůcky pro dámy i pro pány, časopisy o sexu, seriály o sexu, film o sexu, knihy o sexu a tak dále a tak dále. Ženy a muži se mohou normálně sexuálně stýkat bez toho, aby to pro někoho z nich neslo nějakou povinnost do budoucna. Hovory točící se kolem sexu můžete vést klidně s kamarády v hospodě, na internetu, a nebo klidně i s neznámou dívkou v baru, když na nějakou takovou narazíte. Idyla společnosti otevřené sexu však končí v momentě, kdy se objeví člověk vylučující se z většiny tím, co se mu líbí. Lidově řečeno takzvaný úchylák. Nemyslete si, že zde myslím nezákonné úchylky jako pedofilii, zoofilii, nekrofilii atd. Ne, já zde mluvím pouze o tom, že když se vám líbí něco jiného, než má většinová společnost za to „správné“, jste hned odsouzen jako terč posměchu či opovrhován a někdy i šikanován.
Každý si představte skupinku chlapů ve věku cca 30 let maximálně s výučním listem sedících někde na pivě a bavících se o ženách. Pokud by jeden z nich vyslovil něco, co by nespadalo do obecného pojímání krásy, jaká si asi myslíte, že by byla reakce? Co kdyby se přiznal, že je na starší ženy (+60let), nebo ho přitahují ženy na vozíku, a nebo dokonce silně obézní ženy?
Poslední zmíněnou úchylku bych vám dnes velice ráda přiblížila a zaměřila se na komunitu kolem ní v České republice (popřípadě i na Slovensku). Někdy krátce po pubertě jsem zjistila, že mě přitahují nejen kluci s normální postavou, ale že se mi líbí i tlustí kluci a na rozdíl od mých vrstevnic mi špeky nepřijdou odporné, ale líbí se mi. Náhodou jsem na internetu narazila na fórum pro lidi se stejnou úchylkou a upřímně byla jsem moc ráda. Byla jsem ráda, že vím, že nejsem sama exot, ale že je to v podstatě normální, když se vám líbí i něco jiného než většině.
Postupem času jsem si našla i další stránky o dané tématice a začala se i živě angažovat v diskuzích, psát povídky atd. Už po pár dnech strávených na českých fórech jsem si ale nemohla nevšimnout, jak se daná komunita snaží být uzavřená. Mezi sebou se samozřejmě chtějí znát všichni, ale jistá touha skrýt svoji skutečnou totožnost a to že zrovna já navštěvuji toto fórum před světem, tam prostě sem tam byla patrná.
První soda přišla, když jsem lajkla českou stránku na facebooku o baculkách. Dle popisu se zde měly objevovat fotografie prostorově hodně výraznějších žen, vést diskuze atd. Asi za den jsem byla ze stránky vyhozena, a když jsem se admina ptala po chatu proč, byla jsem nucena s ním vést velice nepříjemnou debatu na téma, že i když jsem hubená, líbí se mi prostorově hodně výrazné ženy i muži. Pochopila bych, že s tímhle budu mít problém u někoho, kdo vede klasický sexuální život, který si nikdy ničím neokořenil, a tak pojem bisexuál je pro něj exotický a tajemný a musí mu být řádně objasněn, ale u chlapa, který vlastní facebookovou stránku zaměřenou na ne zrovna přijímanou úchylku navíc tam sám píše, jak to bylo za komoušů hrozné, že tu nebyly žádné porno časáky s pořádnými baculemi a jak je strašně rád, že doba už je jiná...
Druhá soda přišla, když jsem začala být aktivní na seznamkách speciálně zaměřeným pro lidi s úchylkou na tlustý. Neříkám, najdete tam i super chlapi, úplně v pohodě, s kterými se dá pokecat, ale v 95% případů, jsou to ne moc inteligentní sexuálně nevybouření zoufalci. V chatu jim nejde o nic jiného než sexchat a to si to ještě představují tak, že vy budete ta aktivní, která bude datlovat a oni si jen při čtení vyhoní...
Posledním zásahem pro mě byla stránka baculky.info. Na tuhle stránku jsem chodila několik let a nedala jsem na ni dopustit, i když jsem už měla jisté informace, že admini se k uživatelům ne vždy chovají fér a někdy to bylo na stránkách i vidět než to někdo smazal, ale to, co vidět nechcete, prostě neuvidíte.
Jednoho dne jsem z legrace do inzerce přidala inzerát, přesné znění již nemám, ale přidám vám sem můj druhý pokus o vydání tohoto inzerátu:


Ahoj,
jelikož náš předchozí inzerát byl z nepochopitelného důvodu zamítnut, nabízíme znova manželovo bříško k pronajmutí, jelikož jsme po prvním zamítnutí utrpěli psychickou ujmu, zdražujeme na 55,- za půl hodiny (o celých 5,-). V ceně je možnost masírovat manželovo bříško bříško a pokec s mým manželem, oba budete oblečeni a upozorňuji extra pro adminy O ŽÁDNÝ SEX SE NEJEDNÁ, oba budete oblečení a schůzka bude jen v duchu přátelské zábavy, kterou si snad oba dva užijete :) Částka je zde jen proto, aby to ani jeden z účastněných nebral moc a nebo naopak málo vážně a také proč si nekoupit pupík na masáž, že milé dámy ;)
Můj manžel je hezký a sexy (tím neodolatelný drsným způsobem), středně baculatý, feťák, drsňák a bitkař. K ženám a zvířatům se však vždy chová s citem a slušně (kromě pavouků). Má rád zbraně, drogy a vše, co k nim patří, sci-fi, armádu a my little pony a v žádném případě ho neurazí, když si na schůzku vezmeš podvazky ;)


Snažila jsem se, aby byla jasně poznat, že se jedná o recesi a více méně vtip a pokus zaujmout (nejlépe nějakou baculatou holčinu, kterou bychom pak mohli využít do trojky). Pár dní na to mi byl příspěvek smazán a přišla zpráva od admina. Upozrňuji, že ještě před vydáním prvního inzerátu jsem si pravidla stránek pečlivě pročetla, abych si byla jistá, že nic neporušuji.
Po poslední odeslané zprávě mi byl zablokován účet. Napsala jsem tedy druhý inzerát, který jste si mohli přečíst výše, od toho prvního se trochu liší, ale význam je stejný. Byla to snaha vtipně odpovědět na to, co si o jejich postupu myslím. Inzerát samozřejmě nebyl zveřejněn.
V poslední době jsem si všimla, že se na Facebooku hodně řeší problémy se zablokovanými účty. Dané osobě byl účet zablokován na určitou dobu (hodiny, dny i měsíce) z nějakého důvodu. Nejčastěji jsem slyšela o vulgárním vyjadřování se vůči imigrantům. Facebook si tohle ale může dovolit, když si u něj zakládáte účet, souhlasíte tím s jeho pravidly a mezi nimi je i pravidlo, že Facebook má konečné slovo a právo vám účet zablokovat na jak dlouho bude chtít a to v případech, kdy je sporné, jestli jste něco provedli. Rozhodnutí je na něm.
Baculky.info ale žádné takové právo ve svých pravidlech uvedené nemají. Někdo si možná bude myslet, že jsem reagovala moc spontálně a urážlivě, ale zase na druhou stranu já takový temperament mám a upřímně mě velice zvedlo ze židle, že mě někdo nutí dodržovat pravidla, s kterými jsem nikdy nesouhlasila, a dotyčný oný si je klidně mohl vycucat z prstu. A kdybych s tímto souhlasila a přešla to, mohl by to zkoušet vesele znova a znova.

PS: Přidala bych pro úplnost i screeny konverzací, ale zdejší formát to neumožňuje.
Autor Kayky Minor, 26.11.2017
Přečteno 2389x
Tipy 2
Poslední tipující: Frr
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Mít úchylku na tlustý není žádnej problém, vždyt je tlustej každej druhej:D. Možná lepší jim třeba nepřiznávat, čím tě přitahují a máš to.:D Zkus si mít úchylku na o polovinu mladšího a hezkýho.... to je problém.:D

Tady ale jde ve výsledku ani ne tak o úchylky, ale spíš na stížnost na adminy nějakého fóra... taky jsem kdysi býval moderátorem.... Mazal jsem jen OT po předchozím upozornění a jednou jsem se jednomu uživateli omluvil, protože jsem se s ním hádal sám...udělali jsme OT a já to vyřešil tím, že jsem to prostě vzteky smazal, což nebylo úplně fér, uživatel z toho byl zmaten.... prý se mu nikdy žádnej admin neomluvil.:D, čemuž i věřím:D....ono když máš nějakou moc, tak ji prostě zneužíváš....ne každý to dokáže nedělat, na to musíš být na sebe pes ... a spousta lidí má sadistické sklony a pokud mají funkci a mohou ostatní šikanovat, tak to dělají:D...normálka:D

26.11.2017 08:57:30 | Jezero

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí