¨Svět na jedno použití, aneb čtěte pečlivě příbalový leták

¨Svět na jedno použití, aneb čtěte pečlivě příbalový leták

Anotace: no o nás všech

Jednoho zvláštního dne, kdy jsme se s mou chytře plánující kamarádkou rozhodly, že si půjdeme pročistit naše začerněné hlavičky a to tenisem , se tak nějak náš plán pokazil, ona neměla míčky a já zase raketu, takže jak říkám, vše bylo opravdu skvěle naplánováno. Tím se samozřejmě nic nezkazilo a šly jsme se projít do krásného prostředí v našem „velkoměstě“ v Kunčicích nad Labem. „V lesích je nádherná nepoškozená krajina nezdá se ti? Tak to každopádně .“ A šly jsme se projít. Opravdu i přesto že tam bydlím sem na těchto místech nikdy nebyla. Zašly jsme až tak daleko, že jsme objevily nechutnou skládku, o které sem nikdy neslyšela a ani sem ji nikdy neviděla. V tu chvíli sem si jen uvědomila jak moc mam ráda obecenstvo, které sleduje a podílí se na zkrášlování světa. A napadalo mně mnoho nevulgárních slov, jak ocenit snahu spousty lidí. Navíc se mi moc líbí, jak se každý snaží změnit druhého proto,aby se změnilo jeho okolí, místo aby začal sám u sebe. Zadívala jsem se na mnoho černých pneumatik, na tlející bio odpad a mnoho tříditelných věcí. Vlastně nikdy mi nebylo tak dobře. Tímto jsme pomohli mnoha bakteriím, a plynům unikajících z tlení odpadků se směsí plastu. A proč ne? Globální oteplování, nedýchatelný vzduch a ubývající suroviny důležité pro život, to zajímá každého, ale protože je mnoho lidí zaneprázdněno vyčerpávajícím rozbalováním potravin a unaveno koukáním na dlouhé reklamy, je dostatečný důvod k tomu, proč pochopit lidi, že aspoň třídění odpadu,je neuvěřitelné zabírání časového prostoru. I přesto, že se o tom mluví čím dál tím více, problém je nevyřešen a zřejmě to bude trvat už jen krátkou dobu.
Autor InFiNiTy, 03.11.2007
Přečteno 603x
Tipy 2
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí