Soudím, že bůh tvoře člověka přecenil svoje možnosti

Soudím, že bůh tvoře člověka přecenil svoje možnosti

Anotace: "Soudím, že bůh tvoře člověka přecenil svoje možnosti." řekl jednou Oscar Wilde a já sem o tom napsal pár slov.

Pod slovy katolická církev si každý, bez ohledu na vzdělání, představí něco jiného. Většinou je to však Bůh. Naopak pojem homosexualita u lidí vyvolává různé představy, od těch nejodpornějších po ty nejerotičtější. Co si představím já? Církev. A co jiného mě napadne
než…Bůh. Jak spolu souvisí ten nejvyšší a podle toho nejvyššího ti nejnižší? Zapeklitá otázka.

Oscar Wilde má ve většině případů pravdu, má ji i tentokrát. Na počátku Bůh stvořil svět, Adama a Evu. Vše proběhlo během šesti dní, vcelku krátká doba nemyslíte? Samozřejmě, že si každý po dobře vykonané práci, zaslouží odpočinek, využil toho i Bůh a v neděli si dal šlofíka. Přece jenom si, ale myslím, že kdyby nezahálel a poctivě tvořil i sedmý den, bylo by nám líp. Totiž Bůh zapomněl na jednu velmi podstatnou věc: ne každý člověk, který se narodí bude zcela v pořádku a stejný jako ostatní.

A tak se nám začli rodit lidé různých typů. Ať už to byli lidé postižení či jinak nemocní nebo lidé trpící úchylkami, na svět přicházeli i lidé homosexuální a bisexuální a v tomto Bůh opravdu svoje schopnosti přecenil. To si snad myslel, že každý člověk bude typický Adam a typická Eva? A jak vlastně Adam a Eva vypadali?

Většina lidí si v této republice myslí, že Adam ani Eva nijak vypadat nemohli, neboť vůbec neexistovali. A já se k těm padesáti devíti ateistickým procentům přidávám.

Bůh je velmi jednoduše řečeno výmysl. Všichni říkají, že v dobách nejhorších bylo přijmutí katolické církve jisté vysvobození. Zpovědí se každý očistil od hříchů, ale záhy začal hříchy páchat nanovo. A Bůh se také dopustil hříchu! Když už je považován za všemohoucího proč dovolil, aby se rodili lidé, o kterých věděl, že budou terčem posměchu. A co víc v některých dobách byli za své činy, po kterých toužili jako každý jiný, usmrceni. Všemu přihlížel a nechal být. I to je důkaz toho, že Bůh a všichni svatí jsou jen pouhé postavičky zanesené do příběhů, které jsou poskládané v prazvláštní knihu.

Avšak Bůh přecenil své možnosti nejen v sexualitě lidí, ale i ve spoustě jiných věcech. Zkrátka a dobře se s tím budeme muset vypořádat každý po svém. Bůh jeden den odpočíval a my to bohužel odskáčeme, s tím rozdílem, že to bude na celý život.
Autor m.snydr, 07.11.2007
Přečteno 511x
Tipy 4
Poslední tipující: Vénëa
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Jinými slovy... otec když plodil své dítě, přecenil své možnosti výchovy. A proto za to, že je dítě fracek, nemůže dítě, ale otec...

09.11.2007 12:41:00 | Daniel S.

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí