S ním je všechno jiné

S ním je všechno jiné

Anotace: zkuste přečíst a prosím o komentáře

Nadpis vlastně říká vše. Dámy, slečny, ženy…? Přemýšlely jste někdy, jaké by to bylo, kdyby jste ho měly? Já na to myslím často. Kolikrát jsem záviděla klukům, kteří můžou své jméno vyčůrat do sněhu. Nebo jméno své přítelkyně. Vždyť je to přece tak romantické! Když jsou venku a mají malou potřebu, nikdy se jim nestane, že si hýždě spálí třeba o kopřivy. A navíc taky nepotřebují toaletní papír. To je ale nespravedlnost. I když zase si třeba říkám, jestli to není zvláštní, když máte něco mezi nohama. Třeba při běhání nebo šplhání..A co teprve ježdění na koni? Na kole? Mně to asi přijde zvláštní, protože si to prostě nedokážu představit. Taky jsem si často pokládala otázku: Můžou si muži dávat nohu přes nohu? „Někdo ano, někomu to vadí,“ řekl mi jeden známý nejmenovaný.
V domácnostech se často také řeší otázka záchodového prkýnka. Ženy nadávají mužům, když prkýnko nesklopí. Kde je ale vlastně psáno, že prkýnko má být sklopené? Je to diskriminace mužů, ale protože ženy si vždycky prosadí svou, prkýnko prostě bude sklopené.. Některým ženám se totiž hnusí, když „na to musí sahat.“ V jednom jsem přece jenom s ženami zajedno: Muži, dávejte si pozor, abyste náhodou při konání potřeby nezkropili ono dotyčné prkýnko nebo dokonce zem. Nejste to totiž většinou vy, kdo to pak uklízí.
A ještě zde máme jedno pro mě velmi zajímavé téma – močení mužů bez pomocí rukou. Je to taková machrovinka. A teď čtěte, co mi odpověděl jeden mladík, když jsem položila otázku jaké to u vás je močit? „Hlavně parádní úleva, to víš, můžu si korigovat i směr. A bez držení to taky de, ale musíš dávat bacha, aby sis nepochcala kalhoty. Což při velkým tlaku nehrozí. A ten tlak mám tak po pěti pivkách.“ Jen mě tak napadá, že po těch pěti pivkách by se asi zase hůře korigoval směr…
Muži a ženy…den a noc…černá a bílá…Prostě, muži nikdy nepochopí ženy a ženy nikdy nepochopí muže. A to je věc, kterou muži a ženy nikdy nepochopí. Proto se, dámy, nesnažte pochopit muže. Protože muži jsou z Marsu a vy jste z Venuše.
Autor Leňórek, 04.01.2008
Přečteno 1568x
Tipy 6
Poslední tipující: Ta Naivní, Bíša, WAYWARD
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Zajímavé čtení...

22.02.2008 12:46:00 | Bíša

:-D fakt zajimave tema na napsani fejetonu

05.02.2008 11:20:00 | amatérka

...narazil jsem na toto dílko náhodou a dobře jsem si početl,pravda téma zvláštní,ale o to více zajímavé.Bavit se nebo psát o některých věcech někteří nechtějí,protože
by nebyli schopni to zvládnout s takovou grácii a slohovým umem jako vy.Je to čisté,chytré,hloubavé a navíc "zvědavé".Konec chvály ,bylo ji dost,mějte se fajn.

01.02.2008 19:24:00 | WAYWARD

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí