tak a je po Vánocích

tak a je po Vánocích

Anotace: zpětné ohlédnutí na Vánoce

Tak a je po Vánocích, to dneska prohlásila moje maminka když ze stromečku utrhla čokoladičku.
Tak jsem si říkal, že by nebylo od věci udělat si malé shrnutí uplynulých nekolika týdnů.
I přes ekonomickou krizi, kdy ve zprávách i od našich známých se dovídáme - tamta fabrika krachla, tam se propustilo několikset lidí... se lidé nenechali odradit od Vánočních radovánek.
Já osobně jsem z povzdálí sledoval, jak se lidi ženou do přeplnenych supermarketů, aby jim to ti ostatní náhodou všechno "nesežrali a nevychlastali..v tomhle prostě ty lidi neznají bratra... sem tam někdo z nakupuchtivých lidí zkolabuje sem tam nekdo nekoho praští deštníkem ..sem tam jeden druhemu odlehčí od peněženky...
Nedávno jsem ve zprávách zaslechl, jak se lidi před Vánoci zadlužovali, brali si statisícové úvěry, zastavovali své nemovitosti...
já osobně bych do ničeho takového nešel... koukat se na novou televizi kterou jsme si nadělili pod stromeček s vědomím, že někde nekomu dlužím a že možná za chvíli přijdu o střechu nad hlavou.
prodavačky na pokladnách jsou nervózní a naštvaní a není se čemu divit, když se jim ruce na skeneru ani na chvili nezastaví, to je písk písk písk ...
a to nemluve o obchodech .. kam lidé míří se snahou koupit pro své blízké něco milého či praktického pod stromeček.
Nevím jak vaše .. ale moje mamka děsně šílela s uklidem tam setřít prach tam vyluxovat koberec .. ne že by se přes rok neuklizelo ...no ja osobně jsem si aspon uklidil pokojík.
Z kuchyně se rozléhá vůně pečeného cukroví občas aroma naruší vuně spaleniny .. no co holt se občas něco nepovede...
No zkrátka Vánoce jsou o tom se pořádně nažrat napít..kolik v tom všem je rodinné atmosfery, klidu, pohody?
Mne osobně Vánoce nechaly relativně klidným nehonil jsem se po nakupech, sem tam jsem neco upekl sem tam jsem neco uklidil, snažil jsem si to užít v klidu.
Mikina vyzkoušena a uvedena do pravidelneho používaní, knižku si pujčil na přečtení táta, a na holící pěnu taky určitě dojde.
Autor pes.hasky, 08.01.2009
Přečteno 495x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí