Stylově na Facu

Stylově na Facu

Anotace: Jak být spravným uživatelem Facebooku v 11 bodech.

Pokud jste se ještě nezaregistrovali na www.facebook.com jste naprosto out.
Pokud ano, mám pro vás pár rad, jak se zařídit, aby všichni vaši přátelé neustále klikali na "líbí se mi".
1. Pokud máte na Facebooku stejné jméno jako v občance či rodném listě okamžitě to změňte. Nejvíce oblíbená jsou jména jako Pipi Pižďucha Oskarka Vektorová, či Slepička Káča Prcek Malá. Případně postačí i jména tři.
2. Přidávejte si úplně všechny přátele svých přátel a pak jejich přátele, i když je neznáte (tím líp).
3. Sdělujte přes Facebook všechny své problémy: "Jsem nešťastná/ný, brečím, vzpomínám, nejde to vrátit..."
4. Pokud někdo z vašich přátel napíše něco z bodu 3 okamžitě přidělte komentář "nelíbí se mi! jakto zlatíííí? copak se stalo? já tě láskuju alt+3 to bude dobrýýýý!"
5. Pokud jste zrovna vylezli z vany, najedli se, vyčistili si zuby, nebo jste vypili hrnek čaje, nezapomeňte to sdělit světu.
6. Každou hodinu si dělejte testy a kvízi a vždy je přidejte nástěnku s komenářem "XD" nebo "tak to fááákt nevíím XD".
7. Přes facebook zjišťujte přátele na tento den, s kým se vyspíte, kdo je vaše celoživotní láska a kolik přátel vás má rádo.
8. Vaše profilová fotka musí být focená s bleskem o zrdcadlo a veše album "Me :D" (téměř povinné album, bez kterého se opravdu neobejdete) by mělo obsahovat alespoň 50 fotek focených zhora, kde je vám vidět do výstřihu a máte našpulenou pusu, nebo kde si (v případě, že jste mužského pohlaví) sundáte tričko a nagelujete si vlasy.
9. Pokud nejste "ve vztahu" koukejte to změnit a klidně si tam dejte kamaráda/kamarádku. Totéž platí o sourozencích, dětech a rodičích. )
10. V albu "Bestový lidišky alt+3" mějte alespoň 15 nahých fotek s přítelem/příelkyní/kamarádkou/psem atp.
11. Nezapomeňte ke všemu přidávat komentáře "kváásná" srtíčka pomocí Alt+3 a smajlíky XD.

Pokud jste splnili všechna tato pravidla, jste uznáni správnými uživateli facebook.com.
Autor Veverushka, 17.11.2009
Přečteno 1438x
Tipy 40
Poslední tipující: rosien, Iwushak..., Anne Leyyd, Neuroxerus, Alex Foster, Shagiane, Demo, čipetka, Karen Blixen, Bipolar Bear, ...
ikonkaKomentáře (13)
ikonkaKomentujících (13)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Také se mi líbí :) Napsala jsi to docela pravdivě, trefně a výstižně. Snad někomu konečně dojde že bez facebooku se žít nedá!!! (věta v ironii, kdyby to někdo vzal vážně ;) )

02.02.2011 22:23:00 | Anne Leyyd

Líbí se mi! :-D

Výborně napsané, z facebooku se bohužel stává přesně ta slepičárna, kterou jsi tady bravurně popsala. :-)

25.01.2010 14:47:00 | Karen Blixen

Když jsem to sepisovala, tak "Na facebooku je prý 750.000 čechů ! Sjednotíme všechny?" ještě tak moc nefrčely... ;) A jinak všem děkuju, samozřejmě :)

20.01.2010 22:12:00 | Veverushka

You, ma'am, just made my day :-D Jenom škoda, že chybí bod o závodech v počtu skupin, do kterých se lidstvo přihlásí.

12.01.2010 21:20:00 | Bipolar Bear

Tak tohle nemá chybu:D
Musím přiznat, že některé z těchto bodů taky splňuju, byť možná nevědomky..je dobré, že máš takový postřeh a nadhled,gratuluju!

11.12.2009 20:12:00 | cikitos

Libí se mi!

09.12.2009 01:22:00 | Fenceless

No, něco mám, jako album Me samosebou ale že bych měla tolik fotek? :-D Jdu to promazat :-D A jako to s tím bodem čtyři mě dostalo :-D

08.12.2009 10:29:00 | Zuz

ještě že jsem out...z toho by se dalo pěkně zblbnout...

01.12.2009 12:15:00 | enigman

Tak to mě pobavilo :D..taková je realita:D...něco z toho dělám,ale všechno vážně ne:)

29.11.2009 13:28:00 | Andry..

Mno tag to je jakožhe fáááágt best fejeton:D
/nééé, fakt dokonale popsaná realita:D bez alba "Me :D", fotek s našpulenou hubou a výstřihem u pupku, best lidiček a komentářů XD přežiju, ale téměř každou náladu na statusu mít zaznamenanou prostě musím, ať všichni ví, všímají si toho a berou na to ohledy:D/

27.11.2009 15:35:00 | Grafomanická MIA

Přesně!:-D...Nebo spíše: XD

22.11.2009 09:33:00 | Isabella Monvoisin

:D To mne nesmírně pobavilo!:D
Pěkné!:) A pravdivé!:D

21.11.2009 16:18:00 | Pythonissa__

Jsem tam asi 4 měsíce, ale na vše nemám čas...

17.11.2009 22:49:00 | Bíša

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí