Boj o správnou stranu!

Boj o správnou stranu!

Anotace: Opět školní úkol (ale už nějaký ten pátek starý). Vše je pravdivé, boje o správnou stranu se u nás konaly, naštěstí k úrazům nedošlo. :-P

---------------------
Boj o správnou stranu
---------------------
Jakožto průměrná studentka Matičního gymnázia i já, a nejen já, navštěvuji školní jídelnu. Obědy, kterými se krmí zejména hladová směs studentů, ale i někteří kantoři, můžu jen vychvalovat.
Avšak nedávno se vyskytl jeden problém, související zejména s našimi zvyky a tradicemi. Všichni jsme zvyklí chodit se občas po obědě vyprazdňovat, a nic neposlouží líp nežli blízká toaleta. Jelikož nejspíš nesplňovala něčí ideály, byla modernizována, a to se vším všudy.
Původce, který to určitě nemyslel zle, však zapomněl na jednu podstatnou věc. Když už si chlapci zvyknou chodit do levých dveří, nic je od toho neodradí, ani obrázek holčičky na dveřích od levého WC. Ovšem dívky mají větší zábrany, a proto jsme, ze začátku trochu zkoprnělí, přihlíželi bitce několika osob, několika tříd, a bezpochyby i několika pohlaví (s největší pravděpodobností dvou). Bitka samozřejmě spočívala ve věčném přelepování nálepek holčičky a chlapečka. Do této bitky jsme se později sami zapojovali, a pomáhali TÉ straně, která chtěla udržet tradice.
Občas byly levé dveře určeny pro chlapce, občas pro dívky, a obě strany byly aspoň po dobu konání své potřeby spokojeni. Zdálo se, že budou všichni smíření s tímto bojem, který se mohl táhnout ještě několik let. Časem nás stále častěji napadalo, že by vše mělo být jako dřív - žádné odlepování nálepek s ikonkou. Chtěli jsme vše vrátit do původního stavu, rivalita obou stran mohla přerůst i v něco víc, a nejspíš se i mohlo se stát, že by nálepky zmizely úplně. To aby se v tom čert vyznal... Proto jsme začali diskutovat o přibití nálepek, jež jsou zejména pro dívky tak důležité.
A naši ideu přijal nejspíš i pan školník, či jiná osoba mající tyto problémy na starost.
Bohužel ani toto nebylo provedeno dle našeho gusta - nálepky byly přibyty naopak, takže problém byl sice vyřešen, ale měl své mouchy, tudíž jsme si neodpustili nadávky určené tomu dotyčnému.
Autor Karen Blixen, 23.01.2010
Přečteno 425x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí