politiky prováděné nepolitické úkony

politiky prováděné nepolitické úkony

Anotace: nepolitické tanečky okem jezevce

sám tomu nemůžu uvěřit, ale jisté prej je, že i takový český politický panáček musí na záchod. nejen český. a na obyčejnej srmdutej.... ale ne. to bude samá automatika, mramor a zlato a vůně levandule a nakonec ho to i automaticky.... pozdraví samozřejmě.
a už vidím to mezinárodní klání těcho panáčků a z celé evropy. tanec předepsaných plků a jde se ke zlatému zrní. k tomu živá voda a už se srocujou u latrín.
„rád vás vidím pane... jak se vám drží.... promiňte, jak se vám daří?”
o čem asi si povídají cizí politikové vedle sebe stojící a držící se... tedy ne za ruce. snad.
„ten smrádek je váš?"
„no to jsou zvuky, pane premiére!"
nastane další kolo veledůležitejch plků a šeptandou se nese:
„vytahuje se u kecpultu a má ho menšího, než můj malý kluk.”
„a viděli jste toho berlusconiho? prej si ho nechal na třikráte zvětšit aby nemusel stát tak blízko mušle a všichni viděli...”
ofrňují se, no kdyby se náležtě očichali, jako psy, věděli by panáčkové na čem jsou.
Autor slavekmiloslav, 29.11.2010
Přečteno 417x
Tipy 2
Poslední tipující: Aťan
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Oprava: ne jedna zmetek - ale jeden zmetek. Omlouvám se zmetkovi Kapkovi...

01.12.2010 15:59:00 | Aťan

:-) ani jsem tě nestačil přerušit

29.11.2010 19:27:00 | slavekmiloslav

Můžu jeden fór na toto téma? (jestli ho znáš, tak mě přeruš)

Antonín Kapek (jedna z pěti komunistických zmetků, kteří sem v r. 1968 pozvali Rusáky) se na ÚV vytahoval, že ho zná prostý lid, dokonce i na veřejných záchodcích. "Tondo ty kecáš..." - "Nekecám. Močím na Václaváku do žlábku, a chlap vedle mně mi povídá: uhni Kapku, nebo tě pochčiju..."

29.11.2010 18:47:00 | Aťan

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí