Špatné načasování

Špatné načasování

Anotace: anotace? nemám co k tomu říct....

Představte si situaci: Něco špatného sníte a najednou cítíte, jak bubláte, otevírá se vám hranice mezi dočasným obydlím strávené potravy a kalhotami. Je to něco silného, už to prostě nejde vydržet. Každou sekundou to může vylézt i proti vaší vůli. No a jak všichni známe toho hajzlíka Marphyho a jeho skvělé zákony, stane se to na místě, kde nalezení záchoda je objev roku. Třeba takový autobus. Máte pár možností, ale nejsou moc příjemné. První (ta nejhorší)…jednoduše se pos... Druhá možnost… Řeknete řidičovi, že potřebujete zastavit. Pokud to bude hodný řidič a zastaví, je tu další problém – nemáte se čím utřít a je na vás vidět. Ale pokud máte štěstí i v tom, že vás kryje keř a máte čistící prostředek mezipůlkového prostoru… tak zase budete zdržovat šoféra a vlastně mu pose*ete celý jízdní řád.
Problém je taky přepadovka ve vlaku. Vlaky sice záchody mají, ale v jakém stavu? Sednout si na to prkýnko je jak sednout si do hromady hnoja. Vlak se při jízdě kymácí, to by mohlo způsobit problém s přesným mířením no a navíc je to díra přímo ven takže vám z tama pěkně fučí větr na sedací orgán a pak může nachladnout. Víte jaké to je, když prdel kašle?...
Další špatné načasování je někde na koncertě v davu. Odvážně, plní euforie a štěstí si jako hrdina vybojujete místo přímo u pódia, kde čekáte ještě hodinu, než vaše best kapela začne hrát a najednou…bublání ve střevech, vzduch v mezipůlkovém prostoru, vypuštění vzduchu z do prostoru okolo, jediná kladná věc je, že se na vás aspoň lidi nebudou tak lepit. Ale co teď? Zkoušíte vydržet, nejde to a je to tady – pos*aný celý koncert.
I když se to zdá zvláštní, problémy můžou nastat i přímo na veřejných WC. Jako třeba, když po vás hajzlbába chce peníze, zase naléhavá situace - jednou rukou si držíte otvor a druhou se marně snažíte najít těch usmolených pět korun. Tam, kde je to zadarmo po vykonání očistné služby (která vás ale ušpiní ještě víc než předtím) zjistíte, že toaletní papír není. V tu chvíli jste odkázáni na milost a nemilost osudu…za jak dlouho asi dojde spasitel a dá vám aspoň papírový kapesník?
Hold trávícímu systému je jedno, kde jste.
Autor Caprica, 30.01.2011
Přečteno 678x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí