Marilyn Manson - Odraz

Marilyn Manson - Odraz

Anotace: Cílem jeho záměrů je nikoli ničit vše svaté, nýbrž poukázati nemorálními způsoby na zaslepenost masy, zvyklanou technologickou komunikací. Rozhodl se působiti coby vyzrcadlení, takový "odraz" všeho co možná nejhoršího, čeho jsou lidé schopni se dopustit.

Všichni bezpochyby vědí, o kom je řeč při vyslovení sexsymbolisticky vražedné kombinace tohodle pseuda. A kdo i tak neví, ten je bezpochyby debil.
Šokrocker, známý jako Marilyn Manson je pro mnohé své fanoušky tím nejdokonalejším a nejpřesvědšivejším ztělesněním krásy a hnusu v jednom. Leckdo snad i věří, že je kumpánem samotného ďábla. A kdo by taky ne, vždyť jak známo, je následovníkem samotného La Vaye.
V každém případě nutno po té lidské stránce uznat - nadmíru inteligentní, osobitá loutka, která ví, jak to chodí.
Genius, nebo jednoduše vychcánek?
Drtivou většinu podobně založené, zanedbané společnosti dokáže snadno a rychle zmanipulovat, aniž by dokonce projevil krůpěj snahy a zcela si je omotat kolem prstu. V jeho případě nejčastěji kolem prostředníku.
Veden k víře, obdobně jako snad každá nyní už jen zřejmě postarší generace, nesouhlasil se vším, co bylo jmu vštěpováno za ohyzdnosti v jejím jménu.
Možná, že to byl právě odpor, či snad určitý druh rebelie.
Možná, že se chtěl prostě jen lišit a dělat schválnosti. Každopádně, ať už je to jakkoli, vše moc dobře a rychle pochopil. Lze s jistotou říci, že tento člověk, profesionálem je v každém směru. Ve svém okolí neznám osobně nikoho, kdo by alespoň při nejmenším nevěděl, že se jedná o tu "pomatenou, zmalovanou postavičku", která má na triku jak snad všechny možné i nemožné intriky, tak
i významné songy jako asi nejznamější 'This is the new shit', 'mOBSCENE', či třeba 'Coma white' - známá svou plánovaně nesmírnou podobností na téma smrt Kennedyho. A rovněž by byl hřích nezmínit proslule zažité coververze typu 'Sweet dreams', 'Tainted love', nebo také 'Personal Jesus'.
Nabýváno jest u mne dojmu, že i postupem ubíhajících let má tato figurka neustále čím překvapovat a šokovat. Jeho vychytralá hlava ví s naprostou přesností kam sáhnout pro další a další karty. A na místě jest nyň podotknouti, že v případě Marilyna Mansona nemusí jít vždy o esa, aby docíleno bylo výhry.
Ať už na lidi samostatné, masu, či asi nejpravděpodobněji celek v podobě médií, či přívrženců všeho možného. A o to přesně jde a Marilyn to má velice dobře na paměti. Zapůsobit je potřeba a je na každém, aby si zvolil jak. Ať už odvážnými módními výstřelky, extravagantním vyjadřovacím způsobem, vyzývavě výrazným líčením, šokujícími videoklipy, provokativními texty a cynickými postoji k drtivé většině morálně založených zásad. To jistě osloví a zaujme a myslím, že teď už je jedno, jakým způsobem. Ať kladně (pro fanoušky), či záporně (pro media, církve...), hlavně, že je o čem psát a nad čím kroutit hlavou. Mě osobně přijde postava Marilyna Mansona groteskní, avšak více,než smysluplná. Mohu k tomu všemu jen s odstupem říct - Marilyn Manson za úkol si vzal působnost obrovského zrcadla lidstva. A tuto úlohu splňuje až neobvykle dobře. Samozřejmě, že odraz se nemůže vždy líbiti. Je tu však pro zamyšlení se člověka sama nad sebou. Nic nenapomůže tomu to zničit. Vždycky po něm zůstanou střepy.
Holt - za pravdu se každej zlobí.

Mrs. Revenge ©
Autor Ricarda Haner Lowery, 27.02.2011
Přečteno 658x
Tipy 4
Poslední tipující: P.Balam, Rhiana E. Nebresk
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí