Počítačové děti

Počítačové děti

Anotace: Nikdy už to nebude takové a zvyknout si je těžké.

Určitě už se vám stalo, že jste šli po ulici a před vámi se partička asi desetiletých kluků bavila o různé technice a hlavně tedy o počítačích. Nedávno jsem stál na tramvajové zastávce a poslouchal právě takovou skupinku kluků, jak si povídají o počítači. Nechápal jsem, že tito malí chlapci toho vědí více než já. V určitých chvílích jsem jim upřímně nerozuměl. Člověka hrozně překvapí, jak už je tato moderní doba ve předu. Vidím to i v rodině, když přijede můj devítiletý bratranec na návštěvu a nainstaluje mi program, s kterým jsem si nevěděl rady a to se slovy "dyť je to jednoduchý, prostě tohle dáš sem, sem si vložíš tohle a pak tohle přesuneš támhle". Občas se zamyslím a nevím, jestli se mám radovat nebo brečet. Přece, kde jsou ty časy, kdy jsme se bavili místo na počítači venku a hráli hry s kamarády před domem? Kde je ta krásná doba toho mládí prožitá venku na vzduchu?
Dnes je to běžné a nikoho to nepřekvapí, když "třeťáček" tráví raději odpoledne na svém "PC". Zároveň ale vidí ty tělíčka a ohnutá záda, oči zaostřené několik hodin na monitor, věčně nemocné děti, které už takto malé někdy berou více prášků než kdejaký starší člověk.
Avšak tato doba je určená "počítačovým dětem" a my se budeme asi muset s tímto faktem smířit, jelikož naše doby, doby mládí končí končí a nastupují nové generace, které převezmou naše odkazy a převedou do elektronické podoby.
Autor Tobi, 02.06.2011
Přečteno 456x
Tipy 3
Poslední tipující: Dona Quixote, Findë
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Finde: Děkuju mockrát za přání a také přeju mnoho úspěchů.

02.06.2011 15:36:00 | Tobi

To, co zde píšeš je úplná pravda, mohu to jen potvrdit. Moje mladší osmiletá sestřička ví o počítačích mnohem více, než já, asi je to tím, že se k tomu dostala brzy, když jí bylo pět let, s mnohým, s čím bych si neporadila ani za dvě hodiny si ona ví rady za pět minut...Tohle jsou klady, ale co teprve zápory, to by bylo vypisování..., jak ty správně podotýkáš, dnešní děti tráví až přespříliš času na počítači, já osobně se přiznám, že i jáb ych mohla být na počítači méně. Přeci jen člověk by si mnohdy měl raději vyjít ven do přírody na procházku, časy se holt mění, ať chceme nebo nehchceme...

Také přeji hodně štěstí do začátku, neboť, ja je všeobecně známo - začátky sjou vždykcy těžké. Tak ať se daří...

02.06.2011 15:11:00 | Findë

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí