Chřipka

Chřipka

Anotace: O člověku, o psu a obludných mikrobech.

Opatřování denního tisku nerozlučně je v naší rodině spjato se psem. To ne, že bychom dosáhli kynologických úspěchů a naučili nebohého gaučového ratlíčka nosit noviny včetně magazínu, neb to by bylo zajisté kruté a noviny by se ušpinily prachem ulic, ale zatímco se kupují noviny, ratlíček pilně obšťastňuje kovový roh trafiky svojí navštívenkou. Ratlíček je věrný a veselý společník. A trafika vesele rezne.

Dnešní noviny zasáhly nepříjemně srdeční svalstvo všech milovníků přírody s výjimkou majitele trafiky, ač jinak obdivovatele králíků. Ptačí chřipka je prý přenosná na psy. Vrhám podezíravý pohled na ratlíčka. Ratlíček žužlá růžového gumového pejska, kterého jsem před nějakými dvaceti lety žužlal já. Rafinovaně si mě nevšímá. Vida ho, zrádce! Všechno mě začíná svědit.

Milovník přírody utrpěl další ránu. To jsou mi vyhlídky. Dvacet, třicet let. Už není co milovat, leda s lékařskou rouškou. Trafika sice nerezne , ale trafikant si beztak už pár let povídá v zemi s plošticemi, protože od svých zbožňovaných králíků chytil ten obludný králičí tyfus, zežloutnul mu nos a uhynul. Vlastně s plošticemi si nepovídá, protože ty kvůli ploštičí skolióze nechala vláda vytahat ze země a takto nebezpečné ploché brouky skartovat. Můj ratlíček je také sice již pár let na pravdě Boží, ale měl to štěstí, že když si pro něj přišli, přejel jsem ho raději ze soucitu angličákem. Budiž mu kafilérie lehká…Včera jsem omylem vylil kafe na mého nového pejska X-12. V letáku psali, že je kafetěsný a on si stejně rezne. Rafinovaně rezne. Ať! X-12 beztak umí žužlat jenom konektor nabíječky.

Hrozné vyhlídky. Odtrhávám pohled od novin. Ratlíčkovi je stejně nejlíp. Žužlá si toho pískacího pejska a je mu vcelku fuk, že jsem pejska žužlal i já a měl jsem tehdy kašílek, prdíky a vyrážku na prdýlce. Preventivně zakousnout mě patrně nehodlá. Tak ratlíčku, pověz, kdo z nás dvou je věrnější kamarád? Zahanben se zvedám a směřuji k zrcadlu. Zrcadlo, pověz…

Zrcadlo nelže. Paráda, já na tom zdá se nejsem ještě úplně zle. Solidárně kulhám, občas slintám a šílený jsem obstojně. Hafíku, pojď, jdeme si hrát…!
Autor Lenskij, 18.02.2006
Přečteno 1071x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (2x)

Komentáře

Joo, je to dobry:)Jen abys nedopadl jako Lenskij, to bych ti neprala:))

23.02.2006 17:35:00 |

Malinko jsem zkusil vyjasnit konec. Jó a Puškinův Lenskij? No celý já...:-)

22.02.2006 18:34:00 | Lenskij

To je dobry, akorat jsem se v tom drobet ztratila,nj, ale ja sem strasne omezenej tvor:))Jinak doufam, ze ses taky krasavec, v pólnom cvěétě let, paklónik Kanta i paet, jak praví Puškin o Lenském, bohuzel to v ty latince vypada blbe, ale jestli si to cetl v originale jako ja, tak urcite vis, jak to melo vypadat:))

20.02.2006 15:47:00 |

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí