Poslouchat, či neposlouchat?

Poslouchat, či neposlouchat?

Anotace: Toť otázka.

No jo no, poslouchat rodiče nebo lidi kteří se považují za dospělé je někdy životu nebezpečné. Ale musím uznat, že někdy mají pravdu, ale opravdu jen NĚKDY.
Podle mě je lepší neposlouchat nebo poslechnout, když to maldý člověk uzná za vhodné. Ono já jsem jednou poslechla svou milou maminku ohledně výběru školy a musím říct, že na podle ní ženském řemeslu jsem byla jediná holka ve třídě ;)
Vůbec nejlepší je vzepřít se rodičům a všem kteří si myslí, že jsou dospělí a vše vědí líp než my mladší. Ono ne vždy mají pravdu a nikdy to nepřiznají.
Autor Rhiana E. Nebresk, 28.06.2006
Přečteno 838x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (8)
ikonkaKomentujících (8)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Jak rekl J.P. Sartre- "Clovek je odsouzen k tomu byt svobodny"..takze to znamena nest odpovednost za sva rozhodnuti a nevinit z toho jine;)

05.11.2007 20:18:00 | Shainta

Forma je dost kostrbatá, stále se opakuje ono, no...nebo aspoň mně to tak přišlo...
Myšlenka dobrá, taky teď trochu řeším názor jedněch dospělých..
Pro mě je to ale asi jenom za 40...Nezdá se mi to vůbec vypracované a kromě nápadu, tak nevidím nic, co by se dalo ocenit...

07.05.2007 13:55:00 | Barbara Smílová

Kdo nemá vlastní názor není podle mě nic. Jen stín:-)

21.04.2007 19:29:00 | Taya

Musíš mít vlastní rozum, názor, srdce a cit.
To rozhodne, moudrý může být mladý a někdy i starý...

21.04.2007 13:18:00 | Bíša

obecně platí: poslouchat do chvíle než pochopí že je mi to vlastně na škodu. Ať žije promiskujita. Hej

08.04.2007 22:07:00 | PUERO

Jednou jsem ale slyšela opačný názor. Mladá hudebnice, absolventka konzervatoře, naopak osočuje rodiče, že jí její úmysl nevymluvili. Do větších hudbeních těles berou maxiálně občas nějakou tu houslistku, ale hráčky na hoboj to mají složitější. Takhle někde hostovat - to ano. Nyní je na úřadu práce, chodí ke svému psychologovi a obviňuje rodiče. Mladý člověk by měl v takovém případě nést plně zodpovědnost za své rozhodnutí a "neprudit" rodiče. Jak k tomu přijdu! Do ničeho "nepindali" a teď aby se starali...
Pomoc lze nabídnout jenom na limitovanou dobu!

05.04.2007 23:29:00 | Juhunka

Skoda je, zes to nerozvedla. Mohlo to byt delsi, ale celkem se mi to libi.

27.07.2006 15:31:00 | Montynka

Ale pekařina je taky moc pěkná /jen to vstávání.../, vím, co říkám, kdysi jsem to taky dělal. Než se ze mě stal básník.

02.07.2006 19:46:00 | weitinger

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí