Dobře načasovaná žádost

Dobře načasovaná žádost

Anotace: něco k dění u nás...

Cože? No to snad ne?!
To jsou první slova, která mě napadají, když ráno zapínám počítač a čtu novinky ve virtuálním tisku.
Kromě zpráv o spadených letadlech, opilých násilnících, vraždách či jiných " lidských" kratochvílích mé oko upoutá zpráva o diskriminaci muslimů v naší republice. Jakási společnost, jejíž jméno už jsem díkybohu, jako spoustu jiných nepotřebných informací, zapomněl, požaduje peníze ze státního rozpočtu. Jako ve snu čtu dál. Ano, také požadují vyučování islámu na školách a duchovní pro potřebu případných muslimských vojáků v naší armádě. Trochu mi cukají koutky smíchem a zároveń se cítím pobouřen. Naštěstí právně stojí těmto požadavkům v cestě to, že zmíněná organizace disponuje jen 400 podpisy z potřebných 10 000.Úsměvněhořké je i to, že v atmosféře strachu z násilností muslimských "bojovníků" se tato organizace naprosto distancuje od jakéhokoliv násilí. Přesto mám pocit jakéhosi zneužití či využití této atmosféry ve společnosti. Zároveň v duchu děkuji všem 9600 lidem, kteří tuto petici nepodepsali a s parafrází, kterou používá jeden známý, "Není Boha kromě Boha a Ježíš je jeho prorok" přepínám virtuální noviny na jinou, jistě neméně zajímavou zprávu.
Autor had, 04.10.2006
Přečteno 588x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Heleď, gramatika je důležitá u díla, které nestojí za moc. Když čteš o blbostech, tak se zajímáš alespoň o pravopis. Dobrá dílka mají gramatiku až na druhém místě. Samozřejmě člověk nemůže psát jako prvňáček, ale třeba u tohoto dílka mě vůbec nic do očí neťuklo, možná tam tam chyby nemáš, ale i kdyby jo, dílko bylo tak dobré, že jsem po háčcích a čárkách nekoukal...

19.10.2006 11:54:00 | Daniel S.

:))výborně placeného, to je dobrý:))Dobrej vtip.
Prosím, a co ta gramatika? Nemůžu věřit, že by to bylo bez chyby, to mi nikdy nešlo.Napsal jsem to asi za 10minut dost ve spěchu, tak nevím. Ještě jsem si předtím přečetl význam slova fejeton, páč v této rubrice je takových dílek opravdu velice, velice málo.škoda, že pisatelé víc nepřemýšlí, kam co zařadí...

05.10.2006 12:10:00 | had

Tak je vidět, že se tu našlo ještě 9600 rozumných lidí. To docela ujde...

Máš to dobře napsané, až zbohatnu a budu mít vlastní noviny, zaměstnám tě jako výborně placeného fejetonistu a sloupkaře...

05.10.2006 10:54:00 | Daniel S.

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí