Ctrl C; Ctrl V

Ctrl C; Ctrl V

Anotace: Chinaski, Mandrage, Xindl x, Lucie Bílá a mnoho dalších

Na závěr vyhlášené, ale poměrně nudné výstavy Titanic si organizátoři připravili úžasnou věc, která je přímo k posrání. Do posledního bloku postavili umělou příď loďi k focení a skutečně se dělo to, co očekávali. V tu chvíli se mi ale naskytl neskutečný pohled, který zastínily i příbory vylovené ze dna. Na malý okamžik jsem si myslel, že nejsem v Praze Letňanech, ale v pavilonu opic na Praze 7.

Lidé se prostě chytají hoven, která jim jsou podstrkována -
Chyť si svého pokémona. Přejdi na Raw stravu, fakt je to boží. Na svém favoritu si nech udělat dřevěné blatníky. Začni chodit do fitka, a za měsíc jdi na první zápas v MMA. Založ si kanál na youtube nebo rozjeď blog. Nech si udělat kérku v podobě nesmyslně originálních čár přes celé tělo, které už má stejně půlka Prahy. Kdoví, třeba tě vyberou do nějaké klipu s vintage nádechem. Rychle zkoukni Hru o trůny, páč si nemůžeš dovolit bejt pozadu. Už konečně kup „Kdo chytá v žitě“ a minimálně jí nos ve své o-bag. Nech si předepsat od své doktorky nějaká antidepresiva, tohle se přece nedá vydržet bez medikamentů. Jeden fesťák vynech ať můžeš koupit bomber bundu, kterou fakt musíš mít.

Každý den tu bude něco, co mě bude srát.
Ale podle mojí teorie vznikají jedinci tak, jako se vytvářejí plakáty ke všem hudebním festivalům.
Ctrl C; Ctrl V

Autor Walter Hank Morgan, 18.07.2016
Přečteno 838x
Tipy 7
Poslední tipující: MA t HA, Frr, tall&curly, Lighter
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

A mně zas přijde, že je teď spousta takových lidí, co bojujou proti týhle uniformitě, až se z toho protestování v podstat taky stala taková módní vlna. Neříkám, že to, co tu píšeš, je ok. Ale každý době jsou lidi určitým způsobem poplatní. Bylo to tak vždycky a vždycky to tak bude. Jo a nejsem žádná zapšklá dotčená ovce, jen mě to tak napadlo, když jsem ten text četla :)

18.07.2016 17:43:20 | iluzionistka

Boží text! :D

18.07.2016 14:00:04 | tall&curly

Naprosto přesně. Ti pokémoni mě už dost serou.

18.07.2016 11:34:47 | Isabella Monvoisin

Pokémoni jsou smrrť!
v Saudské Arábii to už dávno pochopili a vyhlásili jim fatwu:

ctrl-c ctrl-v
http://foreignpolicy.com/2016/07/20/return-of-the-pokemon-fatwa-in-saudi-arabia/

... ještě kdybych tak věděl, co to ta fatwa je...

21.07.2016 07:54:47 | ewon

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí