Nostradamus=Bill Gates

Nostradamus=Bill Gates

Anotace: Předpověď

Nostradamus = Bill Gates současnosti(a já) oba (všichni tři) měli věštecké schopnosti.
Ale na ty já po pravdě moc nevěřím.
Věřím spíš na obrovský okruh jejich znalostí, bystrou mysl schopnost z těchto střípků složit reálii.
Gates se zabývá filantropií, tedy daruje obrovské množství finančních prostředků na boj s nemocemi po celém světě.
Patří mezi nejbohatší lidi světa.
Dokázal předvídat softwarový vývoj počítačů a na tomto zbohatl.
Před pěti lety na konferenci představil jako největší hrozbu pro lidstvo právě tuto virovou epidemii.
Představil možný scénář vývoje, ale i plán na obranu lidstva před pandemií.
A jak se zdá, nikdo se jeho radami neřídil.
Srovnával vynaložené náklady na zbrojní průmysl a případná opatření proti viru.
Nyní čelíme této reálii nepřipraveni jako celý svět, přes to, že jsme byly včas varováni.
Máme zbraně hromadného ničení a jsou nám k ničemu.
Představa světa, kde je 7 000 000 000 lidí a je potřeba roušek, léků, personálu úměrně tomuto počtu je děsivá a zcela nesplnitelná.
Pohybujeme se už v řádech ne bilionů, ale trilionů.
A přitom by stačilo se řídit proroctvím Gatese.
Celý svět toto naprosto podcenil a neřešil.
Dávat v této době za vinu našim politikům, zda něco je nebo není je zcela naivní.
Není a nebude.
Uspokojit celý svět a i to ufinancovat je zcela nereálné.
Hodnota peněz klesá s neuvěřitelnou rychlostí a to všude po celém světě.
Jsme v mediální masáži novinářů, kteří nám předkládají své bulvární vidění světa.
Jsou po léta zvyklý na takovouto práci.
Čtu neuvěřitelné bláboly našich předních ekonomů, guvernéra české národní banky pana Rusnoka.
Nevím zda je tak hloupý a nebo zcela záměrně lže.
Vzhledem k jeho předchozímu působení se přikláním k variantě hlouposti a diletantství.
On nám neuchrání naše peníze jako vláda zdraví.
Výpadek v ekonomice bude dle mého odhadu v bilionech korun.
Jeden a půl je pro představu roční obrat země.
Ale spíš to bude ještě horší.
Bude se muset následně restrukturalizovat celý stát.
Auta nebude nikdo kupovat, cestování na pár let skončí.
O práci přijdou miliony lidí.
Stát se bude snažit ufinancovat zdravotnictví, důchody, armádu, sanovat škody. A ekonomika se zhroutí.
Zcela jednoznačně a celosvětově.
Virtualita peněz je dána jen představou jejich hodnoty.
Banky budou chrlit do oběhu oběživo tedy peníze a jejich hodnota klesá úměrně s jejich množstvím.
Uvedu příklad bytu, který bylo možné koupit v roce 1989 za 40000,-kč a dnes v roce 2020 je za 5 000 000,-kč.
Jenom je rozdíl, že devalvace koruny byla pozvolná, kdežto nyní bude skoková.
Ptám se vůbec sám sebe, zda mám pokračovat v předkládání mojí velmi pesimistické vize vývoje.
Hodnoty virtuálního obchodování ztratí na své ceně.
Komoditou bude zdraví a jídlo.
Lidé vypoví pojistky, přestanou cestovat, nebudou chodit do kin, divadel. Přestanou dělat zbytné věci jako jsou revize, STK.
Země se bude po čase opět snažit o potravinovou soběstačnost.
Ceny těchto komodit půjdou strmě nahoru.
Narazí se na problém ve vlastnictví pozemků.
Nahota toho všeho je pro mně děsivá.
A pak si vzpomenu na Menzelův film, Vesničko má středisková a tam možná po velikých peripetiích dospějeme.
K tomu doktorovi, co je na stejné lodi s vesničany.
Věřte, že to ne naší politici, ale celý svět se řádně nepřipravil a ani nebyl toho schopen.
Možná jsme mohly mít víc zásob, ale to by stačilo stejně jen na pár dní.
Teď míříme k Noemově arše, kde už je obsazeno.
A to i díky výběru jedinců a druhů, pro další chov.
A jednoho zástupce tam už máme.
A je jím Švejk.
Autor umělec2, 19.03.2020
Přečteno 427x
Tipy 4
Poslední tipující: jenommarie, šerý
ikonkaKomentáře (8)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Šálí mě zrak nebo čtu správně....Nostradamus = Bill Gates současnosti. (a já)Oba (všichni tři) měli věštecké schopnosti....
Vy se vážně považujete za věštce? Opravdu? Věštíte z nějaké koule, nebo z lógru či snad z hvězd????? Nebo dokážete předpovědět budoucnost z náhodně rozsypaných párátek? Jó ahá, já kravka tupá to přehlédla!!!! Pardón, omlouvám se. Vždyť Vy máte obrovský okruh znalostí a bystrou mysl....

Znovu se omlouvám za svou přízemnost a nebystrou mysl, ale kladu si otázku....opravdu Bill Gates odhadl vývoj počítačů a zbohatl na svém bravurním odhadu? Děkuji za vysvětlení, protože já hlupačka si ještě před minutou myslela, že pan Gates zbohatl vývojem naprosto příšerného softwaru, který byl ochotný prodat komukoli. No ještě, že jsem si tu vaší oduševnělou a mnohé vysvětlující úvahu přečetla. Jinak bych žila v omylu snad do konce života.

Na jaké konferenci Gates předpověděl tuto epidemii? Kdy a kde se konala? Jak přesně formuloval svou předpověď?
Musíte uznat, při svém širokém záběru vědomostí, že opřít se o tvrzení....Před pěti lety na konferenci představil jako největší hrozbu pro lidstvo právě tuto virovou epidemii. Představil možný scénář vývoje, ale i plán na obranu lidstva před pandemií......je poněkud primitivní. A bylo by primitivní této, zajisté ověřené, informaci věřit. Takže ten zdroj???

Apokalyptické pitomosti, které v textu následují komentovat nebudu a gramatické chyby Vám ráda odpustím.
Snad jen připomenu, že některé nemoci se dají léčit ambulantně a naprosto diskrétně. Domluvte si návštěvu u odborníka.

29.03.2020 14:07:53 | Rainbow

Možná bych Vám doporučil rovněž návštěvu odborníka. Ono být agresivní na druhé, možná i kvůli jejich hlouposti, nesvědčí o vašem nadhledu. Můj nic umělec2 je označením, že se za něj samozřejmě nepokládám. Po nehodě a různých zdravotních problémech s tím spojených, kdy jsem byl po delší dobu i na vozíku, jsem začal psát. Nic jiného jsem dělat nemohl. Ale nyní vyrábím nábytek, svařuji umělecké předměty ze železa, vyřezávám sochy. Umím dělat se dřevem, měl jsem 10 let truhlářskou dílnu, mám vyhl 50§ paragraf 8, jsem revizní technik požárních opatření, mám zkoušky na revize plynu. Vozil jsem z Německa školní pylonové tabule. Chovám zvířata, mám zahradu. Vlastnil jsem motorest. Poměrně hodně jsem cestoval po východních státech. Jezdím na vodu i motorku. Opravuji zemědělské stroje i zahradní techniku. Brousím nářadí i nástroje. Strám se o knihovnu, kterou jsem založil v naší obci. Jsem dobrovolný hasič. O své rodiče jsem se staral do jeich posledních dnů. Mám dvě děti a tři vnuky. Mám je rád i oni mne. Co z toho umíte nebo děláte Vy?

30.03.2020 11:01:43 | umělec2

Co z toho umím já? Nic.
Umím nevydávat bludy za fakt a umím číst, což je naprosto nezbytné pro pochopení textu. Tohle všechno Vy neumíte. Nemáte základní orientaci v textu. Je mi to líto, ale je to tak.
Za Vaše zdravotní problémy nemohu a upřímně je mi jich líto. Ale vymlouvat se na ně nejde.

Mohu Vám slíbit jedno. Už nikdy nebudu číst Vaše "úvahy", takže je jasné, že je nebudu komentovat. Považuji to za ztrátu času.

Nevím jestli Vám to dochází, ale Vy ve svém tvrzení popíráte sám sebe. V jedné chvíli něco napíšete a v druhé to popřete. Ale neva.

Přeji Vám báječný život.

30.03.2020 11:24:31 | Rainbow

Tak to je mi líto, že z toho neumíte nic. Rád bych Vás něco naučil. Ale Vám to očividně nevadí. Nic neumět. Já mám práci rád.

30.03.2020 11:49:54 | umělec2

https://smartmania.cz/bill-gates-pred-virovou-epidemii-varoval-uz-pred-peti-lety-nikdo-jej-ale-nebral-vazne/?fbclid=IwAR1PinrmymB5SxTC7QPA-w3g0OYses4oOYbqR0kCNs8QW9BBCcApRSYdxew
Já se samozřejmě za žádného věštce nepokládám. Jen si dávám dvě a dvě dohromady. Pro názornost však přikládám odkaz na Gatesovu přednášku. Gramatiku opravdu neumím. S tím se netajím. Jsem dyslektik a invalida. Ale o ekonomice něco málo vím. Jestli Vás něco z toho mnou napsaného urazilo tak se za to omlouvám.

29.03.2020 15:43:15 | umělec2

Ale to snad nemyslíte úplně vážně, že?....Vaše slova.....Před pěti lety na konferenci představil jako největší hrozbu pro lidstvo právě tuto virovou epidemii....
Všimněte si toho spojení...právě tuto virovou epidemii!!!!!!
Mluvíte o naprosto konkrétní virové epidemii. O současném koronaviru. Slova pana Gatese nejsou nijak konkrétní. Mluví o možných epidemiích, což znamená, že nemluví o nějaké konkrétní jak Vy tvrdíte. Naprosto zavádějícím způsobem jste mu strčil do úst co neřekl. Tomu já říkám manipulace s fakty, jiní třeba fake news.
Jen tak okrajově...na tvrzení, že svět postihne jakási epidemie nepotřebuji široký rozhled Gatese nebo Nostradama či Váš. Lze to vydedukovat třeba z opakující se chřipkové.

30.03.2020 09:07:38 | Rainbow

Prima zamyšlení! V mnohém s Tebou souhlasím - i nesouhlasím. A to je skvělé! Podpořils mé některé argumenty a v nesouhlasu jsem se utvrdil, že jsem jen prostý, taky člověk.
Svět postrádá logiku ale příroda si žije v pudech a cyklech. Jsme lidé, kteří jako jediní v koloběhu přírody jen berou a nic nevrací. Myslím, že nám tenhle omyl příroda (Zelený Bůh) dál tolerovat nebude. Začínáme žít už jen pokrokem směřujícím pro kšeft a naše bezbřehé pohodlí. Já starší (jen němý) člověk, nevidím už rozhřešení jiné, nežli záhubu lidské civilizace. Zasloužíme si a příroda si bez nás jen oddychne. Má generace si "užila" a nová by už nepřežila.
Zbyde zde po nás místo pro tvory, kteří sdílí nějaký účel a nepoužije inteligenci i k povýšenosti, že má v sobě kus privátního Boha.
Varování "změn" máme na háku a všichni reptající jsou ekoteroristé.
Vše se děje tak, jak zasloužíme. A pokorně říkám. Děje se jen zaslouženě!

20.03.2020 00:35:19 | šerý

Ahoj, věř, že bych psal raději veselejší scénáře. Nějaké tedy píšu, ale ne zde. Zde jsou lidi co nic moc nekomentují. Píšu na facebooku jako Tomáš Pelikán. Dnes jsem udělal na mé louce přípravu pro výuku zvířat. Hrozí jim úrazy od aut. A tak jsem jim udělal dopravní hřiště. Na plot jsem navěsil dopravní značky, postavil stupínek a zítra začíná v 10.00 výuka. Učím samozřejmě zadarmo. Včera jsem se učil od mravenců. V nouzi jsou extrémně pracovití.

20.03.2020 19:09:15 | umělec2

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí