Barevné ponoukající

Barevné ponoukající

Jsem sice mužem s převahou ženství ale ani tak si nemohu pomoci. Nedokáží se účinně bránit sympatiím k prsatým ženám.

Mám to stejně jako světoznámý fotograf S....k

Ano vždy jsem byl obdivovatelem šťědře obdařených dívek a žen.

Jaké však bylo mé překvapení, když mi máti vetkla pestrobarevný magazín za necelých dvacet Kč, který jsem doma důkladněji prolistoval až týden po jeho obdržení.

Přibližně uprostřed časopisu se na mě z papíru nevalné gramáže a kvality, řinuly z horního titěrného dílu plavek přednosti herečky Lucie B (47), která před více než čtvrtstoletím pózovala nadmíru úspěšně i v celosvětovém luxusním magazínu P...boy

 

Musím uznat, že je to stále nádherná bytost.

A jen o pár listů dál (slovy o dva) byla vyobrazená vleže a opět v plavkách zpěvačka Eliška či Eliza b.th K (27), která vystoupala - až na stupně vítězů v talentové televizní soutěži.

Její kypící díl plavek řekl až příliš mnoho o tom, že i v případě pěveckého klání funguje poučka z marketingu a sice - obal prodává.

Do třetice ve zlatavých šatech s korzetem i rujnými čtverkami zářila thymolinovým úsměvem mladičká moderátorka televizních novin nikoli veřejnoprávní televize.

To už bylo moc i na milovníka velkých hrudí.

 

Pohled na displej mobilu mi oznamoval jedenadvacátou. Percepce upřená nad střechy panelových dvanáctiposchoďových budov, mi dal znát, že časopis dnes nabízel mnohem více hvězdiček nežli potemnělé nebe nad drsným Slezskem.

 

Váš

 

podsaditý strýček Marty

 

Autor kudlankaW, 22.09.2022
Přečteno 176x
Tipy 14
Poslední tipující: Iva Husárková, Frr, Lighter, Fialový metal, šerý, Vivien, mkinka
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Takových už bylo, nakonec se zamiluješ do drobné holky, co nepodlehla a nemá plastiku prsou a najednou je stejně nejhezčí... :)
Tady od nás si jedna dávala erotické fotky na svůj profil, upravovala zřejmě v Photoshopu, protože ji nakonec chyběl i pupík, asi to program vyhodnotil jako vadu pokožky...směju se tu.

23.09.2022 16:16:30 | Philogyny

Dobrý večer přeji

Vykrmený M

23.09.2022 21:10:29 | kudlankaW

Reklamou a kašírovaností "dokonalostí" jsme zásobený všude - i v erotice tomu tak bude.
Jedinou jistotu "nahé skutečnosti" mají už jen snad u chatrčí bez mediální divoši.
Svět chce být klamán!

22.09.2022 23:56:33 | šerý

Pod to bych se mohl podepsat

Máš pravdu

Díky Ti ach

23.09.2022 12:57:29 | kudlankaW

To mi připomíná takové ty prima pětiminutovky zahraničních reportérů, dobře ty.

22.09.2022 22:35:53 | Vivien

Děkuji moc, Vivi.
Psalo se to “samo”
Mělo by to být lehké a nadýchané jako pěna ušlehaná z bílků.

Přeji Ti noc hodnotného spánku

Marty
Ujec

22.09.2022 22:48:10 | kudlankaW

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí