Chřipka u Kresčaku

Chřipka u Kresčaku

Anotace: Ředit a čistit

 

Strašně se to rozděluje na NACHLAZENÍ a CHŘIPKU. Spíše to jsou jednotlivé fáze. Chřipky se bojí ti, kteří jsou v přítomnosti člověka s jejími příznaky. Zvýšená teplota, upocený, oči zarudlé, pacient vykládá, jak je mu na umřítí a všechno ho bolí. Posluchači si myslí, že to na ně přeskočí. Nemá ale co přeskočit.

Většinou jde o tohle. Velké změny na podzim. Sajgon buněk, děti jdou do školy, nový kolektiv, stres, změna podmínek. Tělo není blbé a končí s létem. Je třeba se zbavit metabolitů a přenastavit se na podzim. Chřipka u Kresčaku bude bolet. Podobné stavy jsou i po otravách houbami, klobásami, zkaženým jídlem apod.

Normálně je cytoplazma v buňkách ve formě rosolu. Centrála zahlásí zvýšit teplotu, aby se cytoplazma rozpustila na vodu a mohly tak lépe odplout toxiny ven. A to je nepříjemné jak sviňa. Jsi slabá(ý,) klouby bolí, průjem, hlava třeští a ty chceš jen ležet v posteli a je ti všechno jedno. Ztráta chuti a čichu je normální. Tělo se chce vyčistit, tudíž nechce přijímat moc potravin.

Můžeš dál věřit, že se to přenáší z člověka na člověka infekční cestou anebo přijmout fakt, že se změnily podmínky v prostředí. Pro všechny v republice! Kdo je otužilý a žije zdravě, na toho taková čistička vůbec nemusí přijít.

Léčba postelí, vitamíny, hodně tekutin.

Těžší stavy mají takoví, co léta valí na všechno antibiotika a mají zničenou mikroflóru. Důchodci s práškama na všechno a podobně. Takoví můžou skončit i na kapačkách či se zápalem plic.

O tom, co umí antibiotika, možná příště. O nešťastně vykonstruovaných virech a jejich údajné infekčnosti možná už nikdy.

 

Autor Narragan, 03.09.2023
Přečteno 129x
Tipy 1
Poslední tipující: RadoRoh
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Já zabil Covid-19 (tu všem jistě známou "chřipečku") acylpyrinem, vitamínem C a čajem s medem, slivovicí a citronem. Potom, díky vysokým protilátkám sem se ani nemusel očkovat a od té doby nic podobného nebylo, ačkoliv mnozí v mém blízkém okolí onemocněli opakovaně a to i přes vícero očkování. Ale!!! Zdravě nežiju, neotužuju se, více-méně nesportuju, nepočítám-li "pravidelnou" fyzickou zátěž v zaměstnání.
Dávám, za toto celkem zajímavé čtení, tip.

03.09.2023 10:56:01 | RadoRoh

Tam ani není co zabíjet, spíš oživit :) Jo, já to léčil podobně, ale to tehdy byla mejlka. Otrávil jsem se holubinkou marcipánovou. Brnk a antigenní test pozitivní :D tak jsem si poležel, když mě v práci nechtěli.

03.09.2023 18:10:20 | Narragan

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí