Komentáře přijaté

Komentáře slouží k vyjádření vašich názorů, postojů či kritiky.

Nalezeno 625 záznamů. Zobrazuji 91-105.

Jak utopit amatérského básníka anebo konec kritiky v Čechách? Publikoval(a): Klaný | Ostatní » Ostatní

Téma přijímání či nepřijímání kritiky na Literu vybuchuje v průměru asi tak 5krát do roka, někteří pamětníci možná číslo poupraví, já tu jsem jen šestým rokem. Říct svůj názor je správná věc, ale mít přitom emoce pod kontrolou, to už je kumšt, se kterým budeme zápasit asi celý život.

Na DF jsem 3.3. přihodil čtyři dohody Toltéků,..to by člověk neřekl, jak se to hodí i sem:

VAŽTE SLOVA
Říkejte jen to, co si myslíte. Vyhýbejte se užívání slova proti sobě nebo pomlouvání druhých.

NEBERTE SI NIC OSOBNĚ
Když budete odolní vůči názorům a činům druhých, nestanete se obětí zbytečného utrpení.

NEVYTVÁŘEJTE SI ŽÁDNÉ DOMNĚNKY
Nalezněte odvahu klást otázky a vyjádřit co skutečně chcete. V komunikaci se vyhněte nedorozumění jak jenom dovedete.

DĚLEJTE VŠE TAK, JAK NEJLÉPE DOVEDETE
Vaše činnost se mění od okamžiku k okamžiku - bude vypadat jinak, když jste nemocní a jinak, když jste zdraví.
(kráceno)

10.03.2013 22:55:23 | Aťanreagovat

Jak utopit amatérského básníka anebo konec kritiky v Čechách? Publikoval(a): Klaný | Ostatní » Ostatní

Tak jinak... už tohle píšu naposledy, protože nevím, jak jinak to napsat.. tatarsky vážně neumím.. ;) Každopádně... Hagride, tys nepochopil jednu dost podstatnou věc, kterou jsem se ti snažila vysvětlit, avšak marně... tak tedka pozorně čti, přemýšlej nad tím a poposedni si, protože už mě nenapdá nic jinýho než to, že si celou dobu sedíš na vedení... ale dost urážek, za to mi nestojíš... ;)
Píšu už takové tři - čtyři roky a za tu dobu jsem se setkala s nesčetnou kritikou, ale také s nesčetnou pochvalou, jen nejsem typ člověka, co by se tím vychloubal.. ;) Každopádně, kritiku přijímat umím, ale řekni mi jedno - Kde máš stále ty Tvé slavné argumenty? :)) Doteď jsem četla jen jeden a to ten rytmus... promiň, ale po napsání toho, že máš argumenty na A4, mi rytmus přijde jako ubohá výmluva.. ;) A ještě jedna věc, na kterou jsem málem zapomněla... ty prostě nechápeš, že psaní není o formě, ale o pocitech, dotyčného.. psát podle pravidel,není umění.. ;)
Další věc, která mi z Tvé strany přijde vhodná věku malého dítěte je ta, že si tady vymýšlíš to, jak jsem reagovala pomocí nadávek... Milý, zlatý - za to mi vážně nestojíš,mám taky nějakou svou hrdost a nadávat lidem přes internet - mi přijde opravdu ubohé, radši takové věci říkám do očí. ;) Navíc, člověk, co někoho zablokuje - je srab.. ;)
Takže když jsi tak dokonalý a bezchybný, tak jak se tu pretentuješ - pojď ven, ráda si vyslechnu Tvé názory... ;)
A Lilien? Teba asi ani nemá smysl komentovat vůbec.. jsi ženská bez názoru a přidáš se do chloumku,který má navrh, abys sis pohladila svoje ego, nebo co já vím.. ;) Takže promin, ale kritiku od hloupých lidí bez názorů také nepřijímám.. ;)

10.03.2013 22:54:29 | reagovat

Jak utopit amatérského básníka anebo konec kritiky v Čechách? Publikoval(a): Klaný | Ostatní » Ostatní

Pouze jsem dost slušně komentovala její urážky, když se vmísila. Nemyslím, že by v něčem degradujícím zaostávala.

10.03.2013 22:51:41 | reagovat

Jak utopit amatérského básníka anebo konec kritiky v Čechách? Publikoval(a): Klaný | Ostatní » Ostatní

ale ty si to fakt pleteš s něčím..nevím s čím. toto je diskuze, potažmo kritický prostor. ne ring. napiš svůj názor, a to ti prostě musí stačit. že tě někdo odpálkuje, nebo neposlechne, to je už jen tvůj problém, s tím se budeš holt muset naučit žít. takhle se sebevědomý kluk nechová, ale na to taky můžeš časem přijít. nic ve zlém.

10.03.2013 22:51:36 | reagovat

Jak utopit amatérského básníka anebo konec kritiky v Čechách? Publikoval(a): Klaný | Ostatní » Ostatní

Jinak mi nic nevadilo, pouze jsem souhlasila s jedním názorem, zoufalá domněnka.

10.03.2013 22:45:46 | reagovat

Jak utopit amatérského básníka anebo konec kritiky v Čechách? Publikoval(a): Klaný | Ostatní » Ostatní

Ano, pokud někdo neuzná názor, je to jeho boj. Ale pokud někdo neuzná názor způsobem rýpavým, tak končí.. Na každou kritiku se dá reagovat neutrálně a bez emocí. Každej si máme stát za svým názorem, ale pokud toto dotyčná činila i pod tíhou relativně pádnejch argumentů, to už je vcelku silnější kafe a jako reakci měla použít relevantní protiargumenty.

Já když jsem začínal, tak jsem taky musel poslouchat zkušenější. A když se mi dostalo konstruktivní kritiky, byl jsem šťastnej jak nukleární blecha, neměl jsem tendence dotyčnýho/dotyčnou poslat do prde*e, ale naslouchat jeho/jejím názorům.

10.03.2013 22:43:33 | reagovat

Jak utopit amatérského básníka anebo konec kritiky v Čechách? Publikoval(a): Klaný | Ostatní » Ostatní

mimochodem..proč tedy blokuješ lidi, kteří ti tu kritiku chtějí napsat? měl bys nechat vyjádřit se i ty, kteří tě neuznávají, abys měl objektivní obrázek.

10.03.2013 22:39:56 | reagovat

Jak utopit amatérského básníka anebo konec kritiky v Čechách? Publikoval(a): Klaný | Ostatní » Ostatní

Tohle je černobílý pohled, u každého je to jinak, ale zrovna ta poslední si prskáním nezadala v nejmenším.

10.03.2013 22:37:54 | reagovat

Jak utopit amatérského básníka anebo konec kritiky v Čechách? Publikoval(a): Klaný | Ostatní » Ostatní

no ale tak přece reaguješ ty, vulgárně a urážlivě. tak mě tady neosočuj ze svých manýrů přece. no a jak můžeš v jedné větě napsat, že neuznáš názory osmnáctileté holky, když sám jsi dle tohohle svého měřítka takové ucho, navíc jak víš, holky dospívají dříve nežli kluci. jak jsem už napsal. ty si svůj názor piš komu chceš a jak chceš. ale srát se do někoho jen proto, že ten tvůj názor neuzná nesmíš.

10.03.2013 22:37:10 | reagovat

Jak utopit amatérského básníka anebo konec kritiky v Čechách? Publikoval(a): Klaný | Ostatní » Ostatní

Pod tohle se podepisuju.

10.03.2013 22:34:55 | reagovat

Jak utopit amatérského básníka anebo konec kritiky v Čechách? Publikoval(a): Klaný | Ostatní » Ostatní

Si najeď kam chceš, já shrnuju situaci.
NIKDO, opakuju nikdo, po mně nemůže chtít, abych od 18-letý holky poslouchal, že nerozumím poezii a de facto, že se kvalita měří podle věku.

To, co tady zabíjí zdejší poměry je ješitnost autorů.

Psaní je o tom něco publikovat v momentě kdy si člověk je autor jist, že to dílo je dobrý. Pokud si myslím, že dílo je dobrý, ale příjde CCGREE s tim že jako: "Hele vole, máš ty verše nekonzistentní a ve třetím řádku bych nahradil tohle za tohle" odpovím: "Díky za kritiku, zamyslím se nad tím" a nikoliv stylem: "Ty ***** co se do toho se*eš ty ****, vůbec nerozumíš poezii, jak si dovoluješ mi psát kritiku.."

Jedna z největších lidských předností je všeobecně příjmat kritiku i v situacích absolutní sebejistoty.

10.03.2013 22:34:19 | reagovat

Jak utopit amatérského básníka anebo konec kritiky v Čechách? Publikoval(a): Klaný | Ostatní » Ostatní

Ano, kritika má nakopnout, ale ne každý je schopen pojmout ví než plochou chválu. Jinak dotyčné slečně už dřív vadilo pouhé upozornění na překlep:)

10.03.2013 22:32:57 | reagovat

Jak utopit amatérského básníka anebo konec kritiky v Čechách? Publikoval(a): Klaný | Ostatní » Ostatní

souhlasím, nastaly tady v poslední době zvláštní poměry, kdy někteří jedinci považují urážky za kritiku, a někteří nekritizují vůbec, jen dogmaticky poučují o svém jediném správném pohledu na věc. a když slečna kritiku nepřijala, strhla se bouře urážek a nadávek. to taky o něčem svědčí. kritika má být psána s pokorou. přijdu, napíšu kritiku, a odejdu. jestli to autor přijme nebo nepřijme je jeho věc, ne věc kritika. na tom by hagrid mohl zapracovat, protože to evidentně pojal opravdu nějak blbě.

10.03.2013 22:28:51 | reagovat

Jak utopit amatérského básníka anebo konec kritiky v Čechách? Publikoval(a): Klaný | Ostatní » Ostatní

ale co to tady vykládáš, stačí si najet na diskuzi u zmiňovaného díla a každý má hned jasno.

10.03.2013 22:27:47 | reagovat

Jak utopit amatérského básníka anebo konec kritiky v Čechách? Publikoval(a): Klaný | Ostatní » Ostatní

Já s tebou v podstatě souhlasím. Celé jádro věci vzniklo v tom, že jsem dotyčné slečně napsal kritiku a místo toho, aby ji přijala, začala se ohánět. To pak nemohla čekat nic jiného.. Já jsem alergickej na to, když někdo neuzná svou chybu. Každej máme svý přednosti a svý negativa, každej. Každej nějak vystupujeme, nějak se chováme, každej se snažíme si tak trochu přizpůsobit svět ke svému obrazu. To, že jsme tu na amatérském serveru je jasný, ale kde bychom byli bez kritik a lidí, co pod dílo napíšou názor? Já slečnu slušně upozornil, že mě dílo jednak nezaujalo, což může být ryze můj problém, avšak upozornil jsem ji i na chybnou práci s rytmem, a to naprosto oprávněně. To, že slečna nebyla schopna kritiku přijmout, za to nemohu.

Kritiku nepíšu ve snaze autora OČERNIT či snad ZNECHUTIT, ale ve snaze dotyčnýho nakopnout, aby měl motivaci se zlepšovat.

Tohle by si zdejší lidé měli uvědomit a učit se naslouchat názorům druhých
Dobrou noc.

10.03.2013 22:25:01 | reagovat

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí