Sen?

Sen?

Anotace: sny. jsou výplod naší fantazie? mohou vstupovat do reality? jaký mají smysl?

Otevřu oči. Kolem mě je tma. Nikde žádné světlo, žádný zvuk. Všude je ticho. Podívám se do stran, nic. Chci udělat krok, mám pocit, že stojím ve vodě. Nechápu co je toto za divný sen ale jedno vím, nechci v něm zůstat a chci se probudit.
Štípnu se do tváře, dám si facku, kousnu se do rtu ale nic. Jako kdyby mě ten sen držel v zajetí.

Rozhodnu se tedy jít ve tmě, bojím se že zakopnu a proto dělám malé kroky. Najednou uvidím světlo, to světlo je pod vodou. Chci se ho dotknout a celá se ponořím do hlubiny. Mám pocit, že ať se snažím sebevíc, to světlo se vzdaluje.
Když se konečně k tomu světlu přiblížím něco mě chytí za nohu a táhne mě to od světla zpátky, táhne mě to na hladinu. Ta síla je tak silná že nemám šanci ani pootočit hlavu abych se podívala co je to za sílu.

Když se probudím, ležím v posteli, má ruka je natáhla. Posadím se, abych se uklidnila. Srdce mi buší jako o závod a pot mi stéká po čele jako vodopád. Když rozsvítím lampičku, jsem v šoku. Na mé noze je odtlačená ruka.
Co se to stalo?
Autor Sopheriel, 23.05.2016
Přečteno 501x
Tipy 3
Poslední tipující: Poetik, Jort
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

...to je ta otázka...co je sen a co realita?...

24.05.2016 14:44:15 | Jort

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí