Zrcadlo

Zrcadlo

Anotace: Inspirovala mě Vandule

Jednou jsme rekonstruovali nějaké prostory v jednom domě na Újezdě v Praze. Chodili jsme tam přes sklepní prostory domu. Sestupovalo se po né širokém schodišti . Uprostřed bylo malá plošinka a pokračovalo se do pravého úhlu.Svítila tam jen jedna slabě svítící žárovka. Začali jsme nosit materiál a když jsem šel nahoru pro další , vidím jak proti mě jde postava. Jako slušně vychovaný člověk jsem při míjení pozdravil a pokračoval. Po dvou krocích jsem se zastavil a brblal, že ani neodpověděl. Otočil jsem se a chtěl zjistit kdo to šel. Na schodech nikdo. Pak teprve jsem zjistil, že na té plošince je v koutě opřené úzké a vysoké zrcadlo. Teprve teď mi došlo, že jsem vlastně pozdravil sám sebe. Ještě půl hodiny jsem se tomu řechtal. Holt , zrcadlo vám nikdy neodpoví.
Autor korzar, 22.04.2012
Přečteno 534x
Tipy 5
Poslední tipující: Moustard.jr, Anjesis, vandule, tato22
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

hold ne, to by ses na tu odpověď načekal ;-)

19.08.2012 19:54:55 | Anjesis

:)))) To ses lekl co? :))) Myslíš ten můj příběh s postavou v kloubouku, že? Mě se to opravdu stalo a můžu Ti říci, že na to nikdy nezapomenu. Jo ono to tam není vlastně, že? Tak v tom křoví nebyl chlap v cylidru, ale byl to strom! Když jsem se po čtvrthodinovém "ochrnutí" probrala, co myslíš, že jsem udělala? Utekla? Kdepak, naprosto fascinovaně jsem se šla na toho "chlápka" podívat, strachy málem po... Víckrát jsem tamtudy už, ale domů sama nešla! Ríša mě prostě doprázet musel, jinak bych za ním již nikdy nepřišla :)))

02.05.2012 08:48:51 | vandule

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí