Zamilované představy

Zamilované představy

Anotace: Nevydržela jsem to a sama se ostříhala.Těšíla jsem se, že po pěti letech půjdu k profesionální kadeř...

Nevydržela jsem to a sama se ostříhala.Těšíla jsem se, že po pěti letech půjdu k profesionální kadeřnici, ale nebaví mě čekat. Na nic. Když něco
chci musím to mít hned. S mým dílem jsem byla vysoce spokojená. Ovšem netuším jaký účes se Viktorovi líbí? Totálně mě minulou sobotu dostal. Má obrovské charizma. Jinak si to nedovedu vysvětlit ,proč mě tak přitahuje? Je dost vnímavej na to, aby poznal co se ve mně odehrává. Svést ho, či nechat být? Hamletovská otázka. Kdybych nevěděla, že za pár dní odjede na půl roku na druhý konec světa, šla bych do něj. Nevím, jak přežiji ho tak dlouho nevidět.
Buší mi srdce, jen když na něj pomyslím. Do tváří se mi hrne krev. Byla jsem mockrát zamilovaná. Měla bych si s tím umět poradit. Už ted´ se mi stýská. Miluji ho a nemůžu mu to říct. Nechci ho vyděsit. Takže jen čekám u telefonu, jestli náhodou nezazvoní.
Velice živě si představuji,jak mě teplou rukou hladí po krku. Přibližuje se rty k mým pootevřeným ústům.
Dívá se mi do očí a já cítím jeho obrovský chtíč. Ach... Snad se mi to jednou splní.
Autor Alen, 02.03.2018
Přečteno 489x
Tipy 3
Poslední tipující: grázlík, Iva Husárková
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

děkuji za tip

04.03.2018 19:39:55 | Alen

zamilovanoST je krásná :-))

03.03.2018 10:14:12 | Iva Husárková

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí