Box po půli

Box po půli

Anotace: --==@=@O@=@==-- (to je jakože letadlo hornoplošník focené zezadu:)

 

POLITIKA

a

POLICIE

Co to má společného?

 

POLI jakože jich je MOC

a

TIKA-CIE

Jakože jim můžu tykat?

 

Jen jsou zde zbytečné chyby v tvrdosti

 

Autor Narragan, 22.01.2023
Přečteno 107x
Tipy 7
Poslední tipující: Fialový metal, annanymsová, paradoxy, Frr, mkinka
ikonkaKomentáře (10)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

..to značné**:-D*

22.01.2023 18:03:57 | Frr

Já si tikám i s časem :D

22.01.2023 18:22:40 | Narragan

původně to znamenalo veřejná služba...dnes už je původní význam k smíchu

22.01.2023 17:11:30 | stormeater

...pak jsme povstali my proti nám kvůli parkování v protisměru :D

22.01.2023 18:21:09 | Narragan

mně jednou buzerovalo městské vejce, že před svým domem stojím na chodníku...tak jsem mu řekl, že mi to nevadí, ale vadí mi, že na něm stojí on...huláká na mě a nedodržuje ústrojní kázeň, nemá čepici a vůbec... čuměl, lapal po dechu a odjel :)))

22.01.2023 18:45:24 | stormeater

:D načapal jsi švestku na švestkách...
Mě se zeptal, jakou že chci zaplatit pokutu. Říkám: Samozřejmě tu úplně nejnižší... ,,Takže to bude stovečka" :))

22.01.2023 19:05:38 | Narragan

veřejně prospěšné práce, veřejná služba. V dnešní době je lepší mít svůj vlastní stát :))) a občas si sednout. Jakožto svůj vlastní prezident můžu vyjednávat i s prezidenty ostatních zemí, ale pouze mlčením, neboť o mně ještě ti velkopáni nevědí, tedy mohu být i takovým svým vlastním tajným agentem ;-) Herdek, já se provalil!!! No, k ničemunic :)))

Pěkný vtípek, Narre, možná by šlo uvažovat o tom, že politika a policie tvoří politikacii, a když se k tomu přidá tvá úvaha, vzniká politykacie.

Ale kdo ví, k čemu bude?

22.01.2023 17:39:59 | Slav Milo

A už se mi spouští asociace:
Takže sám sobě prezidentem i bezpečnostním analytikem. Můžeš být i sám sobě korupčníkem, když se odměníš dobrým obědem po vykonané práci.

Policie jako pravá ruka politiků údajně zvolených lidmi, tudíž i policisty... policisti tak můžou být nuceni ke kárání sebe sama. Ale předpokládá se, že v hlavě policisty budou pouze dogmata nainstalovaná politikem :)

Když půjdu dál, armáda to umí taky jako stát řízený superpolitiky. Ti ale nedodržují hranice. Jsou tedy vůbec hranice k něčemu, když se budu s*át jen tam, kde je ropa? (viz Turecko vs Řecko)

...jo politykacie by se nám možná hodila, byla by to známka, že si konečně hledíme svého a ostatní státy taky :)

22.01.2023 18:19:31 | Narragan

Potěšil jsi mne velice, souhlasím s tvými obavami a ku prospěchu dávám své matematické ponaučení pro případ až na něj přijde vhodná doba:

Mlčení je neprojeveným nesouhlasem.

Konec konců bych mohl být i sám sobě Bohem, ale na to mám hromadu času, tuto funkci přenechávám stvořiteli světa, který mne vede k tomu, abych srdcem poslouchal vůli Prezidentů, kteří by měli vymezovat hranice svým občanům; Vojáků, kteří by měli pěstovat mír ve společnosti a bránit se svému nasazení; Policistům, kteří by měli chovat spravedlnost ...

Ale to vše je pouze prognóza, která spěje ke svému naplnění Kristem, je totiž třeba mnoho projevů nesouhlasu se zlem, záští a svárem, aby se svět (kterého jsou součástí ne jen Čechy, Morava a Slezsko) promněnil, aby ho mohl pánbů svou svatostí přejmenovat.

Děkuji, že jsem se tu mohl takto rozepsat. Vypadá to trochu jako fanatizmus, ale to slovo text pouze uráží, protože každé písmo má se čtenářem trpělivou trpělivost trpělivosti.

22.01.2023 18:53:19 | Slav Milo

To se klidně rozvykládej. Mě to nevadí :D

23.01.2023 23:38:52 | Narragan

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí